MS Windows
briani 27239
Sikkerhedsopdate MS 03025 (823980)
Fra : A.N.

Dato : 12-08-03 11:57

Hej Gruppe
Der skrives meget om den nye orm MS Blast, og der er lavet opdateringer fra
Microsoft
på (823980), men hvis jeg opdatere med den på min W2000pro, så vil min
maskine næsten ikke lukke ned men står flere minutter og venter, så
afinstallerede jeg (823980)
igen og så lukker maskinen normalt igen.
Jeg har også prøvet at opdatere med SP4 men så blev maskinen meget mærkelig
og
flere ting fungerede ikke bla. internet sider ville ikke åbne??
Er der andre med samme problemmer, og kan jeg gøre noget for at
opdateringerne kan kommer til at virke.
A.N.

Fra : A.N.

Dato : 12-08-03 12:34