MS Windows
briani 27239
Systemet lukkes
Fra : Ukendt

Dato : 12-08-03 10:59

Hej.

Når min pc har været tændt i nogle minutter får jeg en advarsel om at
systemet lukkes om et minut. Og det gør det så. Grunden er, at en
tjeneste lukkedes uventet (noget med "Call" et eller andet).

Er det virus eller noget andet? Kan jeg gøre andet end at formattere?

hilsen
jens

Fra : Devast8or, work

Dato : 12-08-03 11:11

"Jens Birger Mortensen" <tt> skrev i en meddelelse
> [...]
> tjeneste lukkedes uventet (noget med "Call" et eller andet).
>
> Er det virus eller noget andet? Kan jeg gøre andet end at formattere?

Prøv her:
http://securityresponse.symantec.com/avcenter/venc/data/w32.blaster.worm.html

Devast8or

Fra : N/A

Dato : 12-08-03 11:36

Fra : Ukendt

Dato : 12-08-03 11:36

"Tømreren" <Bilhifi@ofir.dk> wrote in message
> Min nabo har samme problem.... det hedder "Remote Procedure call"
> Vi har prøvet ALT....minus det der virker..
> Man kan ikke slå det fra inde i msconfig.
> Vi har prøvet med Adware pro og norton,intet hjælper.
>
> Den gør det kun når man har sit netværksstik i

Eller ved åben router. Hvis du har en router så luk den for den pc i sidder
ved. Så kommer den ikke frem og I får al den tid I skal have få at få
virussen fjernet.

Mvh
FB
--
Gratis SMS? Gratis Unlock? Gratis Java spil til din mobil?
--> http://mobil.dontdoit.dk <-- Lidt af hvert til din mobil

Fra : Sorensen

Dato : 12-08-03 17:25

Og jeg har akkurat samme problem, hvad er det for noget skidt.

Ib

Fra : Ukendt

Dato : 12-08-03 17:48

Sorensen wrote:

> Og jeg har akkurat samme problem, hvad er det for noget skidt.

Man kan midlertidigt afhjælpe det ved at slå firewall til (jeg slog XP's
til og væk var problemet).

Det forsvinder skidtet jo ikke af, men så har man da købt tid til at
løse problemet.

hilsen
jens

Fra : Tømreren

Dato : 12-08-03 18:23

"Sorensen" <ibib@soerensen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Og jeg har akkurat samme problem, hvad er det for noget skidt.

http://support.microsoft.com/?kbid=823980
Husk at hent den danske ver. af fixet

Mvh
Tømreren