MS Windows
briani 27239
framedyn.dll mangler påstår et program
Fra : Henning Lund

Dato : 11-08-03 20:39

Efter henvisning prøvede jeg at instalere AVS Videoconverter som skulle
være fortræffeligt i brug, men ved instalation påstår AVS at den ikke
kunne starte fordi framedyn.dll ikke blev fundet.
Hva søren gør jeg så, framedyn.dll hvis den mangles kan jeg så se det på
andre programmer/måder?

Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/

Fra : Henning Lund

Dato : 12-08-03 05:09

Glemte at styresys er XP Pro.

Fra : Leo E

Dato : 12-08-03 06:19

"Henning Lund" <hla@tdcspace.dk> wrote in message news:<bh8rs5$uv7o6$1@ID-138513.news.uni-berlin.de>...
> [...]
> kunne starte fordi framedyn.dll ikke blev fundet.
> Hva søren gør jeg så, framedyn.dll hvis den mangles kan jeg så se det på

Prøv at læs her: http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;Q319114

Leo

Fra : Henning Lund

Dato : 12-08-03 15:06

Leo E skrev:

> Prøv at læs her:
> http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;Q319114
>
> Leo

Tak for svaret, det passer ikke lige til min situation vedr. højreklikke
på denne computer, der får jeg fint skærmen op uden problemer.

Fra : Leo E

Dato : 12-08-03 17:55

"Henning Lund" <hla@tdcspace.dk> wrote in message news:<bhasgb$109jol$1@ID-138513.news.uni-berlin.de>...

> Tak for svaret, det passer ikke lige til min situation vedr. højreklikke
> på denne computer, der får jeg fint skærmen op uden problemer.

Der er en her: www.dictacomm.com/Win_Dll/98_1st/F_dll_Files.htm
Hvis du ikke kan bruge den, vil jeg foreslå en søgning efter:framedyn.dll
for det ser ud til, at problemet kan skyldes flere forskellige ting.
Hilsen: Leo
PS. du kan først prøve at søge på din computer om du har filen