Hvem kan bruge 'minSU'
Fra : Henning Vestergaard ~

Dato : 11-08-03 19:13

Jeg skal til at have SU, og man kan tilsyneladende forvalte det på nettet.
Og tilsyneladende virker det til Mac, dog uden at de er helt klar over det.
De anbefaler at man bruger version 6 i browser. Og de mener altså også at
der kun findes en browser.

Hvem kan bruge 'minSU'

Tekniske forudsætninger

Det er en absolut forudsætning for brug af minSU, at du bruger en browser,
som understøtter 128 bits SSL-kryptering. Det gør alle nyere browsere.

minSU er udviklet med anvendelse af standard HTML og CSS. Det har vi bl.a.
gjort for at tage hensyn til handicappedes brug af systemet. Det betyder til
gengæld, at siderne kan se "mærkelige" ud i ældre browsere. Vi anbefaler
brug af version 6.

Fra : Michael Petersen

Dato : 11-08-03 19:27

> Hvem kan bruge 'minSU'

Her. OSX 10.2.6 og Safari. MS Explorer går i ged. Du skal bestille en
pin-kode først - min kom dagen efter og derefter virkede det fint. Har også
brugt andre services med 'Den fælles pinkode'. (betyder det mon at alle får
den samme pinkode...

Mvh, Michael Petersen

Fra : Sebastian Adorján Dy~

Dato : 11-08-03 23:53

Hejsa
Michael Petersen <micFJERN@reflector.dk> wrote:

> Den fælles pinkode'. (betyder det mon at alle får
> den samme pinkode...

Næ at den kan bruges til mange steder, stederne har den fælles

/Seb

> Mvh, Michael Petersen

DK-8220 Brabrand - +45 86 25 10 50

Fra : Michael Petersen

Dato : 12-08-03 08:59

> Hejsa

> Næ at den kan bruges til mange steder, stederne har den fælles
>
> /Seb

Det var ironisk...

Fra : Sebastian Adorján Dy~

Dato : 12-08-03 20:57

Hejsa

> Det var ironisk...

Ups undkskyld, jeg var ikke helt sikker, så hvis nogen nu havde været i
tvivl. hmm dårlig redning ,-)))

/Seb

DK-8220 Brabrand - +45 86 25 10 50