Formularknap som link
Fra : Søren

Dato : 12-08-03 16:01

Hej alle

Jeg ønsker at anvende en formularknap som et gange almindeligt
hyperlink. Der skal altså ikke sende nogle formularinformationer
eller lign. der skal bare aktiveres en URL.

Det er lykkedes mig at indsætte knappen, men ved klik herpå sker
absolut ingenting ....desværre!

Min kode er som følger:

style='font-family:Verdana; font-size:8 pt'>Ny
e-mail</a></button>

Hvordan gøres det ...ok kan det lade sig gøre??

ptf.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne
KLIK HER! =>
http://www.html.dk/tutorials

Fra : pepss

Dato : 12-08-03 16:21

"Søren" skrev i
> Jeg ønsker at anvende en formularknap som et gange almindeligt
> hyperlink. Der skal altså ikke sende nogle formularinformationer
> eller lign. der skal bare aktiveres en URL.
>
> Hvordan gøres det ...ok kan det lade sig gøre??

<form method="post" action="http://RzNewMail.asp">
<input type="submit" value="Send">
</form>
--
pepss
den ordblinde der prøver at blive web-designer

Fra : pepss

Dato : 12-08-03 16:24

"pepss" skrev
> "Søren" skrev i