Egen Player
Fra : Henrik Wilche

Dato : 12-08-03 13:36

Når jeg uploader film til min hjemmeside ønsker jeg ikke at bruge
windows mediaplayer. Jeg vil bruge min egen. Hvorledes kan man
lave en sådan. Evt. hvor windows media player er intergreret.
Tak
Hilsen Henrik

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 12-08-03 14:29

Du vil lave din egen player? Start med at lære C/C++ og gå så videre
derfra.
Bagefter skal du bare lige overtale dine besøgende til at downloade
din player og installere den.
Jeg vil dog anbefale dig at blive ved en af de eksisterende, WMP,
Shockwave, Quicktime eller RealOne (Ugh).

Fra : Carsten

Dato : 28-08-03 16:46

Indsæt denne kode....så "afspilles medie-filen på din side".....mediaplayer
åbner ikke.

<OBJECT ID="MediaPlayer1"
classid="CLSID:22D6F312-B0F6-11D0-94AB-0080C74C7E95"
codebase=

"http://activex.microsoft.com/activex/controls/mplayer/en/nsmp2inf.cab#Versi
on=5,1,52,701"
standby="Loading Microsoft® Windows® Media Player components..."
type="application/x-oleobject" width="400" height="350">
<PARAM NAME="AutoStart" VALUE="True">
<PARAM NAME="FileName" VALUE="http:/navn.WMV">
<PARAM NAME="ShowControls" VALUE="True">
<PARAM NAME="ShowStatusBar" VALUE="True">
<EMBED type="application/x-mplayer2"
pluginspage="http://www.microsoft.com/Windows/MediaPlayer/"
SRC="navn.WMV"
name="MediaPlayer1"