Kan ikke indlæse ny bios
Fra : Nils Boesgaard

Dato : 12-08-03 19:45

Hej.
Jeg har et Asus Asus A7N8X DeLuxe /GD ATX bundkort som laver menge sjove
ting.
1. Kan ikke opgadere bios.Bruger ALT F2 og har lavet en diskette med den nye
bios. Kan ike engang vise den gamle bios.
2.ser kun engang imellem CD-drevet, og går ned når den skal læse en CD.
3.Går pludselig ned når man er på nettet, dog kommer der en meddelse at
systemet lukker on 25 sek.
Hvad er der galt?
Nils

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 12-08-03 21:25

"Nils Boesgaard" <ejby_elektronik@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 2.ser kun engang imellem CD-drevet, og går ned når den skal læse en CD.
> 3.Går pludselig ned når man er på nettet, dog kommer der en meddelse at

Vedr. det sidste, skulle du prøve at se i dk.edb.sikkerhed.virus
Det tyder angiveligt på, at nogen har hacket sig ind hos dig. I får aftes
begyndte flere at fortælle om lignende oplevelser, og det er på grund af, at
man ikke har firewall eller opdateret med en sidste sikkerhedspakke fra MS

Kurt

Fra : webfactor

Dato : 13-08-03 01:53

"Nils Boesgaard" <ejby_elektronik@mail.tele.dk> wrote in message
> [...]
> 2.ser kun engang imellem CD-drevet, og går ned når den skal læse en CD.
> 3.Går pludselig ned når man er på nettet, dog kommer der en meddelse at

Jamen det den nye Vira kaldt wBlaster32
Samme symtom der må være mange der har problemer mødte en i dag
Den ligger i \system32 og hedder vist navnet
www.webfactor.dk

Fra : phg1

Dato : 14-08-03 23:06

http://www.kandu.dk/