Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Svar til Dennis om Olympus
Fra : Helle

Dato : 04-04-01 22:25

Hej Dennis, du er nok min sidste redning, efter at jeg nu har forsøgt i 3
dage uden resultat, og jeg vil så gerne have det med på ferie i næste uge.
Kik lige mine svar herunder, måske du kan hjælpe.
Dennis Nielsen <dln_billed@kunst.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9ac139$13bp$1@news.cybercity.dk...

******** Det er Olympus C-920 Zoom

> De fleste Olympus kameraer kører via Com porten, med de fleste mener jeg
op
> til ihvertfald c 990 og endda c 2100 mener jeg.

******* Jeg ved at det er com 1, og der gar jeg sat stikket i bag
computeren, og batterier er tjekket uden resultat.

> Hvis dette er tilfældet kan det være en af 2 ting!!!
> Du har ikke fortalt kameraet at det skal tage kontakt til din PC´er det
> gøres via dreje knappen hvor der er makeret et sort mærkat med en pil !!!

******* Den sorte mærkat med pil ved jeg ikke hvor er, da jeg ikke har haft
brug for den før, kan du sige mig i hvilken menu jeg gør det. ( Jeg er jo
hunkøn uden mand og ungerne kan ikke hjælpe)

> 2. Din installation af softwaren er ike korrekt !!
****Jo, jeg har installeret Olympus software, hvorfor er den ikke korrekt,
jeg har´et kameraet derinde,men når jeg trykker på det fortæller det mig at
det ikke er installeret korrekt og at jeg skal tjekke port og
atterier( hvordan tjekke port, jeg har jo sat kablet i, og batterier
fungerer, er der noget inde i computeren, hvor man kan tjekke porten ????
> Afinstaller det igen og start forfra !! Jeg har gjort dette adskillige
gange
> for kunder og finder dette som de hyppigeste fejl ved Olympus kameraerne
***** Jeg har faktisk været påbegyndt en afinstallation, men fik meddelse om
at der kunne ske det, at man ikke fik programmet til at virke igen, fordi
man så også får slettet nogle filer fra andre programmer, så det har jeg
ikke turde gøre.

******* Du er bare en skat, hvis du kan hjælpe mig videre, da jeg ikke kan
få problemet ud af hovedet, og jeg skal jo have nogle billeder af ungerne,
mens de er små.

Håber du vil hjælpe nok engang, så vil jeg takke dig mange gange.

Hilsen Helle, den hjælpeløse.