Nokia 5210 brug for et par svar
Fra : TW

Dato : 11-08-03 20:43

Lige nu bruger jeg en nokia 5110 og et kabel så jeg kan hente-sende sms på
min bærbar.

Jeg overvejer at købe en 5210 (Brugt) så jeg er fri for kablet.

Men kan man nu også det ?
Kan IR porten erstate kablet ?
Kan jeg sende sms og fax - mail fra den bærbar (som selvfølig også har ir)
via IR porten på 5210.
Er det gratis software fra nokia nok til det ?

MVH
TW

Fra : Martin

Dato : 12-08-03 13:24

"TW" <trw@c.dk> wrote in message
> Lige nu bruger jeg en nokia 5110 og et kabel så jeg kan hente-sende sms på
> min bærbar.
>
> Jeg overvejer at købe en 5210 (Brugt) så jeg er fri for kablet.
> Kan IR porten erstate kablet ?
Jeg synes personligt at det er irriterende at min T68i med IR skal ligge max
et par cm eller 3 fra IR porten på min bærbare for at der kan skabes
forbindelse
jeg ved ikke om det forholder sig sådan med nokia telefoner også, men kunne
da forestille mig det?

Regner også derfor med at købe en bluetooth dims til USB en af dagene

MVH
Martin