Telmore's åbent hus
Fra : Ivar Madsen

Dato : 11-08-03 17:58

Hvornår er det lige at Telmore holder åbent hus?
Tænker på at

| Billetter kan kun købes af TELMORE kunder på den personlige
| side fra fredag d. 11. august

Den dag kommer først i år 2006, og så er det da lidt tideligt at invitere nu,
er det ik?

--
Med venlig hilsen Ivar Madsen

Der søger et link til gratis satelitbilder med hurtig opdatering efter bildet
er taget,,,

Fra : Jean

Dato : 11-08-03 18:04

Ivar Madsen skrev:
> [...]

Der står osse:

"Tilmeldingen kan ske på den personlige side nu eller her på denne side fra
mandag d. 11. august. (Sidste frist for tilmelding er fredag d. 22. august
kl. 15.00) "

Arrangementet foregår d. 30. august.

Mvh Jean

Fra : Grethes

Dato : 11-08-03 18:00

"Ivar Madsen" <news-@milli.dk> skrev i en meddelelse
> Hvornår er det lige at Telmore holder åbent hus?
> Tænker på at

Der står da mandag den 11. august. Sidste tilmelding fredag den 22. august.

Fra : Ivar Madsen

Dato : 11-08-03 19:01

Grethes skrev Mandag den 11. august 2003 18:59 i dk.teknik.telefoni.mobil:

> Der står da mandag den 11. august. Sidste tilmelding fredag den 22. august.

Nu gør der, men der stod alså fredag da jeg copy and past'ed

En Telmore're med skrive adgang til webserveren må have læst med, eller
tilfældigt opdaget fejlen og rettet,,,

Fra : Jean

Dato : 11-08-03 18:07

> Hvornår er det lige at Telmore holder åbent hus?

"Tag bussen for 95 kr. (tur retur)
TELMORE indsætter særlige busser, der kører fra Nordjylland over Fyn til
TELMORE og retur igen. Pris for en returbillet er 95 kr. Billetter kan kun
købes her på hjemmesiden fra mandag d. 11. august til fredag d. 22. august
kl. 15.00. (Billetter kan ikke købes ved bussen)."

Jeg kan ikke finde yderligere information om de busser, nogen der kan det?

Mvh Jean

Fra : Grethes

Dato : 11-08-03 18:10

"Jean" <askme@ifyouwantit> skrev i en meddelelse

> [...]
> kl. 15.00. (Billetter kan ikke købes ved bussen)."
>

> Jeg kan ikke finde yderligere information om de busser, nogen der kan det?

Hvis du går ind og klikker på tilmeld, så kan du se, hvornår der er afgang
fra de forskellige steder i hele Jylland.
mvh
Grethe

Fra : Lars Raaby

Dato : 11-08-03 19:51

Grethes skrev bl.a.:

> Hvis du går ind og klikker på tilmeld, så kan du se, hvornår
> der er afgang fra de forskellige steder i hele Jylland.
> mvh
> Grethe

Jeg kan heller ikke se noget om det.

/Lars
--
Mød SHU BI DUA til
Rødkjærsbro Open Air

Fra : Grethes

Dato : 11-08-03 20:02

"Lars Raaby" <No_Antivirus@raaby.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kan heller ikke se noget om det.

Vi prøver lige igen. Gå først ind på din personlige side, under nyheder går
du ind på "tilmeld dig her" Så får du en side frem med åben hus og så går du
til

Tag bussen for 95 kr. (tur/retur)
TELMORE indsætter særlige busser, der kører fra Nordjylland over Fyn til
TELMORE og retur igen. Pris for en returbillet er 95 kr. Billetter kan kun
købes her på hjemmesiden. Hvis du klikker på "Bestil busbillet her" får du
denne side frem.

Køb en busbillet til TELMOREs åbent hus d. 30. august
TELMORE indsætter særlige busser, der kører fra forskellige steder i Jylland
over Fyn til TELMORE og retur igen. Pris for en returbillet er 95 kr.
Billetter kan kun købes her på hjemmesiden frem til fredag d. 22. august kl.
15.00. Billetter kan ikke købes ved bussen, og købte billetter kan ikke
returneres.

Marker det ønskede afgangssted og klik på "KØB" nederst på siden

Tur 1
Kl. 09.00 afgang fra Aalborg v/Gåsepigen
Kl. 09.45 afgang Hobro v/Rutebilstationen
Kl. 14.45 forventet ankomst hos TELMORE i Taastrup
Kl. 18.45 afgang fra TELMORE i Taastrup
Kl. 23.45 forventet ankomst i Hobro v/Rutebilstationen
Kl. 00.30 forventet ankomst i Aalborg v/Gåsepigen
Tur 2
Kl. 09.30 afgang fra Holstebro v/Rutebilstationen
Kl. 10.15 afgang fra Herning v/Banegården
Kl. 14.30 forventet ankomst hos TELMORE i Taastrup
Kl. 18.30 afgang fra TELMORE i Taastrup
Kl. 22.45 forventet ankomst i Herning
Kl. 23.30 forventet ankomst i Holstebro
Tur 3
Kl. 09.00 afgang fra Randers v/Randers Hallen
Kl. 10.45 afgang Vejle v/Danmarksgade
Kl. 11.00 afgang fra Fredericia v/Banegården
Kl. 14.15 forventet ankomst hos TELMORE i Taastrup
Kl. 18.15 afgang fra TELMORE i Taastrup
Kl. 21.30 forventet ankomst i Fredericia
Kl. 21.45 forventet ankomst i Vejle
Kl. 23.30 forventet ankomst i Randers
Tur 4
Kl. 09.00 afgang fra Århus v/Musikhuset
Kl. 10.00 afgang fra Horsens v/Konsul Jensens Gade
Kl. 13.15 forventet ankomst hos TELMORE i Taastrup
Kl. 17.15 afgang fra TELMORE i Taastrup
Kl. 20.30 forventet ankomst i Horsens
Kl. 21.30 forventet ankomst i Århus
Tur 5
Kl. 09.00 afgang fra Sønderborg v/Rutebilstationen
Kl. 09.30 afgang fra Haderslev v/Hertug Hans Gade
Kl. 13.30 forventet ankomst ved TELMORE i Taastrup
Kl. 17.30 afgang fra TELMORE i Taastrup
Kl. 21.30 forventet ankomst i Haderslev
Kl. 22.00 forventet ankomst i Sønderborg
Tur 6
Kl. 09.00 afgang fra Esbjerg v/Banegården
Kl. 10.00 afgang fra Kolding v/Banegården
Kl. 13.00 forventet ankomst ved TELMORE i Taastrup
Kl. 17.00 afgang fra TELMORE i Taastrup
Kl. 20.00 forventet ankomst Kolding
Kl. 21.00 forventet ankomst Esbjerg
Tur 7
Kl. 10.00 afgang fra Odense v/Dannebrogsgade
Kl. 10.30 afgang fra Nyborg v/Ny Station
Kl. 12.30 forventet ankomst ved TELMORE i Taastrup
Kl. 16.30 afgang fra TELMORE i Taastrup
Kl. 18.30 forventet ankomst i Nyborg
Kl. 19.00 forventet ankomst i Odense

Ja og så kan du enten bestille eller annulere,,,,, men afgangstiderne kan
ses her.