USB Kabel til Siemens S55
Fra : Søren H. Wind

Dato : 11-08-03 16:01

Er der nogen der har en ide' om hvad sådan et datakabel koster ?
--
Søren 'HDI' Wind - http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=3510

Fra : Søren H. Wind

Dato : 11-08-03 16:30

Søren H. Wind wrote:
> Er der nogen der har en ide' om hvad sådan et datakabel koster ?

Svaret er fundet.. 450 kr.. så kan jeg ligeså godt købe en bluetooth
dongle til min PC, men kan man explore telefonen og uploade
grafik/ringetoner og redigere telefonbogen via bluetooth ?

--
Søren 'HDI' Wind - http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=3510

Fra : Knud Berggreen

Dato : 11-08-03 23:23

On Mon, 11 Aug 2003 17:30:27 +0200, "Søren H. Wind"
<s.wind@adslhome.dk> wrote:

>Svaret er fundet.. 450 kr.. så kan jeg ligeså godt købe en bluetooth
>dongle til min PC, men kan man explore telefonen og uploade
>grafik/ringetoner og redigere telefonbogen via bluetooth ?

Du kigger et forkert sted. Du har sikkert fundet det via
Onlinekøb hos Siemens, men der får du nok Danmarks dyreste
forhandler.
(Jeg har nævnt det overfor Siemens, men de gør åbenbart ikke
noget ved det)

Kig i stedet på Teledanmarkbutikken:

279,20 Tilbud inkl. moms (før 349,00 inkl. moms)
Og så skal de vist ikke en gang have noget for at sende det.

/Knud

Fra : MaRk

Dato : 11-08-03 16:34

> Er der nogen der har en ide' om hvad sådan et datakabel koster ?

129 hos mobil-kabler.dk du skal bare tage det til c55, det virker til min
s55

Mvh
Mark

Fra : Søren H. Wind

Dato : 11-08-03 22:10

MaRk wrote:
> 129 hos mobil-kabler.dk du skal bare tage det til c55, det virker til
> min s55

Fåes de ikke som USB ?
--
Søren 'HDI' Wind - http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=3510