Masseudsending af sms
Fra : Jørgensen

Dato : 11-08-03 06:53

Vi sender mange sms ud hver dag.

Kender du eller har du en ide om hvor man kan gøre det billigere end kr. 20
øre pr stk så skriv til mig.

Jeg taler ikke om at sende på en mobiltelefon.

Jeg sender ud via en pc.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 11-08-03 08:46

"Jørgensen" <rj@mailme.dk> wrote in message
> Vi sender mange sms ud hver dag.
>
> Kender du eller har du en ide om hvor man kan gøre det billigere end kr.
20
> øre pr stk så skriv til mig.

Et sms abonnement ved Sonofon. Jeg tror vi giver 5 øre / stk.

--
mvh/rg. Christian

Fra : Henning Petersen Wan~

Dato : 11-08-03 21:57

On Mon, 11 Aug 2003 09:45:37 +0200, "Christian B. Andresen"
<nobody@domain.country> wrote:

> "Jørgensen" <rj@mailme.dk> wrote in message

> 20
>
> Et sms abonnement ved Sonofon. Jeg tror vi giver 5 øre / stk.

Er det egentlig ikke noget med at tele2 eller en anden har et sms-abo
som til en fast takst giver fri sms-sending?

Jeg mener da en bekendt har sådan et abo, men jeg skal da ikke
udelukke at jeg tager fejl
'
--
Venlig hilsen / Best regards
   Henning

_H_P_C_o_n_s_u_l_t_ http://www.hpc.dk
Skoletoften 9, Blans http://www.turnsys.dk
DK - 6400 Soenderborg

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 12-08-03 08:02

"Henning Petersen Wangerin" <henning.petersen.030811@hpc.dk> wrote in
message news:ul0gjv4fg21ca3qcin3jb3pb7ej1p0t749@4ax.com...

> Er det egentlig ikke noget med at tele2 eller en anden har et sms-abo
> som til en fast takst giver fri sms-sending?

Jo, men ikke erhvervsmæssigt.

--
mvh/rg. Christian

Fra : Jimmy

Dato : 12-08-03 08:28

> Jo, men ikke erhvervsmæssigt.

Hvad hedder det abonnement hos Tele2Mobil, hvor man som privat har fri SMS?
Og hvad er prisen på det?

Mvh
Jimmy

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 12-08-03 08:38

"Jimmy" <nyhedsgruppe@get2net.dk> wrote in message

> Hvad hedder det abonnement hos Tele2Mobil, hvor man som privat har fri
SMS?
> Og hvad er prisen på det?

Det er teliamobile.dk :

http://www.teliamobile.dk/teliamobile-dk-html-da/control/pPage?url=/pages/documents/private/Abonnementer/TeliaXpressAbonnement/TeliaXpress.jsp

Oprettelse 99 kr, 120 kr / mdr.

--
mvh/rg. Christian

Fra : Henning Petersen Wan~

Dato : 12-08-03 09:55

On Tue, 12 Aug 2003 09:02:09 +0200, "Christian B. Andresen"

> Jo, men ikke erhvervsmæssigt.

Så er det jo et spørgsmål om samvittighed

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 12-08-03 11:51

"Henning Petersen Wangerin" <henning.petersen.030812@hpc.dk> wrote in
message news:3rahjvsssp8g5bf5viduadrgmim2qn9cmq@4ax.com...

> Så er det jo et spørgsmål om samvittighed

Ja, men hvis nu man sender sms med 2-5 i sek i perioder, selv ikke hårdkogte
teenage piger kan følge med her.

--
mvh/rg. Christian

Fra : Niels Teglsbo

Dato : 15-08-03 22:32

"Christian B. Andresen" <nobody@domain.country> wrote:

> Ja, men hvis nu man sender sms med 2-5 i sek i perioder, selv ikke hårdkogte
> teenage piger kan følge med her.

Du undervurderer dem. "Send til mange" er opfundet, så er det bare at løbe
adressebogen igennem med piletasterne og trykke på send ud for hver.

Fra : Henning Petersen Wan~

Dato : 17-08-03 23:13

On Tue, 12 Aug 2003 12:51:02 +0200, "Christian B. Andresen"
<nobody@domain.country> wrote:

> Ja, men hvis nu man sender sms med 2-5 i sek i perioder, selv ikke hårdkogte
> teenage piger kan følge med her.

Korrekt, men nu kan mange telefoner jo lave gruppe-udsendelser så der
er vel ikke et problem i sig selv. Og der er vel ikke noget i vejen
for at jeg sætter min pc til at rundsende vittigheder til hele min
store omgangskreds, sålænge jeg gør det privet

De (tele2mobil) kan jo ikke se om de 20/50/100 sms-er der bliver
sparket afsted 2/5/10 gange om dagen er mine dårlige vittigheder eller
om det er hel- eller halv-kommercielt. For mig at se er det et
spørgsmål om samvittighed fra kunden.

Selvfølgelig risikerer kunden at blive lukket ned hvis betingelserne
overtrædes.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 18-08-03 07:48

"Henning Petersen Wangerin" <henning.petersen.030817@hpc.dk> wrote in
message news:f5vvjv4viv8fqms459quqkho9866ao7cgh@4ax.com...

> [...]
> for at jeg sætter min pc til at rundsende vittigheder til hele min
> store omgangskreds, sålænge jeg gør det privet

Der er jo forskel på 3-5 sms/ sek til samme nummer eller til en 10 / minut
til en masse.

> [...]
> sparket afsted 2/5/10 gange om dagen er mine dårlige vittigheder eller
> om det er hel- eller halv-kommercielt. For mig at se er det et

Det er rigtigt.

--
mvh/rg. Christian

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 20-08-03 15:26

Henning Petersen Wangerin skrev:

> [...]
>for at jeg sætter min pc til at rundsende vittigheder til hele min
>store omgangskreds, sålænge jeg gør det privet

Jeg mener nu at Telia skriver, at man IKKE må benytte en PC til at
udsende beskederne - man må KUN bruge telefonen.
Hvordan man så administrerer det, det er en anden sag, for et det at
tilslutte et tastatur direkte til telefonen forbudt - hva' med
infrarød forbindelsen til en PDA fx.

>De (tele2mobil)

Telia!

> [...]
>sparket afsted 2/5/10 gange om dagen er mine dårlige vittigheder eller
>om det er hel- eller halv-kommercielt. For mig at se er det et

Det tror og håber jeg også - der er forhåbentlig ingen som sidder og
læser med.

>Selvfølgelig risikerer kunden at blive lukket ned hvis betingelserne
>overtrædes.

Man bliver tilbudt et andet abonnement skriver de.

Venligst,
Lasse Hedegaard