S55 og download af java-apps
Fra : Rune Larsen

Dato : 10-08-03 21:53

Hej gruppe

Jeg har et telmore-abo i min S55, og har leget lidt med at hente nogen
java-apps ned i den.
Hver gang jeg forsøger at gøre dette, går den mere eller mindre igang, dvs.
den spørger mig hvor jeg vil gemme .jar-filen, og starter så download, som
desværre bliver stående på 0% indtil den annulerer overførslen.

Jeg kan godt få wap over GPRS til at virke, så jeg tror min GPRS-profil er
rigtigt indstillet?
Har nogen et tip til hvordaan jeg kommer videre, eller kan nogen poste deres
opsætning til S55'eren hér?

/Rune

Fra : MJ

Dato : 10-08-03 21:58

Rune Larsen wrote:
> [...]
> GPRS-profil er rigtigt indstillet?
> Har nogen et tip til hvordaan jeg kommer videre, eller kan nogen

Prøv at skriv "internet" i APN istedet for "wap" i din Java/HTTP profil...

Så virker det sikkert

Mads

Fra : Rune Larsen

Dato : 11-08-03 13:40

MJ wrote:

> Prøv at skriv "internet" i APN istedet for "wap" i din Java/HTTP profil...
>
> Så virker det sikkert

Jah, sørme så! Tak for tippet.
Hvad præcis er det man stiller på, under APN-feltet?

/Rune