Tonesignal - Nokia 6210
Fra : Kim Larsen

Dato : 10-08-03 17:17

Hej

På min gamle mobiltelefon, en Nokia 6150, kom der et bip-signal når der var
modtaget transmissionsrapport for SMS-beskeder på den. PÅ min "nye", en
Nokia 6210 kommer der ikke en lyd og jeg kan ikke se nogen steder at man kan
få den til at komme med nogle bip til dette formål.

Er der nogen som ved om det kan lade sig at sætte til?

På forhånd tak

Mvh.
Kim Larsen

Fra : MJ

Dato : 11-08-03 14:42

On Sun, 10 Aug 2003 18:16:48 +0200, Kim Larsen <kim_2607@yahoo.dk> wrote:

> Er der nogen som ved om det kan lade sig at sætte til?

Gå ind i profiler, og vælg den aktuelle profil, her kan du vælge signal ved
besked.

Jeg kan ikke huske de nøjagtige menuer du skal ind i, da jeg ikke længere
bruger 6210

--
MJ

Fra : Kim Larsen

Dato : 13-08-03 05:59

"MJ" <fjern_sirpasfai@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
newsrtqtngcim8gl01@news.sonofon.dk...

> [...]
> besked.
>
> Jeg kan ikke huske de nøjagtige menuer du skal ind i, da jeg ikke længere

Jo men det har jeg gjort fra starten af. Men det virker ikke på
transmissionsrapporter.

Hvad gør man ?

Med venlig hilsen
Kim Larsen

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 13-08-03 06:39

"Kim Larsen" wrote in message
> Jo men det har jeg gjort fra starten af. Men det virker ikke på
> transmissionsrapporter.
>
> Hvad gør man ?

Det ka' man ikk'!! Rapporterne popper kun op på skærmen med et "bip" og det
er så det! det kan man ikke ændre.... ej heller på de nye Nokia'er som f.eks
6610/7210 kan det lade sig gøre.

Hygge...
Daniel