Rensning af display
Fra : Kim Larsen

Dato : 10-08-03 10:46

Hej alle

Er der nogen der kan fortælle mig hvordan jeg får renset mit display for et
logo og får bragt mobilen tilbage til standart med originaltekst af udbyders
navn?

Med venlig hilsen
Kim Larsen

Fra : Th Frydensberg

Dato : 10-08-03 11:02

Kim Larsen wrote:

> Hej alle

hvlken telefon .. Nokia ?

th

Fra : Kim Larsen

Dato : 10-08-03 11:21

"Th Frydensberg" <frydensberg@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> hvlken telefon .. Nokia ?

Det er en Nokia 6210

Mvh.
Kim Larsen

Fra : Th Frydensberg

Dato : 10-08-03 11:32

Kim Larsen wrote:

> Det er en Nokia 6210

http://www.mini.dk >>> MINI til mobiltelefoner >>

Send et MINI-logo! Vælg et land, og indtast det mobiltelefonnummer, du
ønsker at sende logoet til. Bemærk at denne facilitet kun kan anvendes
på følgende Nokia-telefoner: 3210, 3310, 3330, 5110, 6090, 6110, 6130,
6150, 6210, 6250, 7110, 8210, 8310, 8810, 8850, 8890, 9110 og 9110i.
Logoet vil kun blive sendt til modtageren, hvis denne befinder sig inden
for sin egen udbyders signalområde.
Hvis du allerede har sendt et MINI-logo, men nu har fortrudt, skal du
blot sende et blankt logo.

th

Fra : Kim Larsen

Dato : 10-08-03 11:52

> http://www.mini.dk >>> MINI til mobiltelefoner >>

Jeg har lige forsøgt men den sender Mini-logoet selv om jeg beder den om at
sende blankt og det var jo ikke lige meningen. Jeg skal jo netop ikke have
et logo på.

Mvh.
Kim Larsen

Fra : Th Frydensberg

Dato : 10-08-03 12:06

Kim Larsen wrote:

> Jeg har lige forsøgt men den sender Mini-logoet selv om jeg beder den om at
> sende blankt og det var jo ikke lige meningen. Jeg skal jo netop ikke have
> et logo på.

Når du har et mini logo ..så send et blankt logo !!

th

Fra : Th Frydensberg

Dato : 10-08-03 12:11

Kim Larsen wrote:

> Jeg har lige forsøgt men den sender Mini-logoet selv om jeg beder den om at
> sende blankt og det var jo ikke lige meningen. Jeg skal jo netop ikke have
> et logo på.

Du skal bare trykke se og gem

th