T300 ????
Fra : Jess Pedersen

Dato : 09-08-03 21:11

Hej i gruppen.. jeg har lige erhvervet mig en Ericsson T300. og har læst
manualen i gennem..... JEG KAN IKKE FINDE UD AF HVOR DAN MAN FÅR DET SKIDE
PAUSE UR VÆK ?????? Jeg har en pauseskærm og ønsker at bruge denne i stedet,
og den kommer også i 2 sek, efterfølgende at det fordømte ur... ??? hvad gør
jeg ? *S*

Jess Pedersen

Fra : Jonas Christensen

Dato : 09-08-03 23:40

> [...]
stedet,
> og den kommer også i 2 sek, efterfølgende at det fordømte ur... ??? hvad

Kort og godt... Det kan man ikke!

- Jonas

Fra : Jess Pedersen

Dato : 10-08-03 11:40

Det kan da ikke passe....

Hvad er så fordelen ved at leve en fonmed en pauseskærm, hvis den ikke kan
vises ???????'

Jess Pedersen

Fra : Jonas Christensen

Dato : 10-08-03 11:59

> Det kan da ikke passe....
>
> Hvad er så fordelen ved at leve en fonmed en pauseskærm, hvis den ikke kan
> vises ???????'

Tjaa...Den vises også et lille stykke tid indtil uret dukker op. Samme
"problem" har mange klaget over ved bl.a. SE T68i og Nokia 3510i, hvor man
dog vist nok kan indstille, hvor lang tid, der skal gå, før uret dukker op.

- Jonas