SiemensSL45i: Den vil ikke acceptere størr~
Fra : michelangelo

Dato : 08-08-03 21:39

Hejsa, jeg har nu prøvet med både 128 Mb og 64 Mb MMC, men telefonen finder
ikke noget kort når det er sat ind.
Har osse prøvet med Siemens data exchange software med samme resultat.
Jeg fik dog det svar i en engelsk NG, at min FW (antager det står for
firmware) skal være mindst version 54.....og det forklarer måske hele
bøvlet. Jeg har firmware version 43, men hvordan får man ændret på det. Er
det noget man selv kan gøre, eller er man nødt til at gå ud i byen ( og i
givet fald hvor? jeg bor i Kbh).

Mvh Lasse Jeremiassen

Fra : Morten Lynnerup

Dato : 10-08-03 16:04

Hej
"michelangelo" <essal@nospam.mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det noget man selv kan gøre, eller er man nødt til at gå ud i byen ( og i

Det 64mb kort skal den kunne tage, har du prøvet at formatere kortet i en
kortlæser? 128mb kortet virker først hvis du får den opdateret til ver54.

Morten