Stor ros til Modify.dk
Fra : Anders Ravn

Dato : 08-08-03 13:32

For et stykke tid siden var jeg så uheldig at "tabe" min telefon ned i en
sort sæk med øldåser og delvis tomme plastikglas med vinsjatter.

Telefonen døde på stedet, og så var gode råd dyre. Jeg købte telefonen i
December 2002, hvor jeg gav 3500,- for den.

Jeg søgte rundt på nettet for at finde nogen til at reparere den, og fandt
www.modify.dk

Det så lovende ud, og jeg kiggede hele hjemmesiden igennem, mailede med
nogle spørgsmål og fik svar næsten med det samme. Ringede også til dem, og
også her var der svar med det samme. Hver gang jeg havde en lille tvivl om
noget, ringede eller mailede jeg til dem, og de vendte tilbage i løbet af et
par timer.

Jeg fik renset telefonen med deres professionelle udstyr, fik nyt display og
ny plade under tasterne.

Jeg fik displayet for under 300 kr incl montering - det er virkelig billigt,
når man tænker på at det er farvedisplay.

Alt i alt et rigtig godt sted at sende sin telefon til reparation.

Det kan klart anbefales.

Mvh,

Anders (der er lykkelig for at have sin Nokia 6610 tilbage i levende live)

PS: Tak til Mikkel fra www.modify.dk

Fra : DirectX

Dato : 08-08-03 19:44

Flot, det er rart at høre noget positivt i den her gruppe

Et klap på skulderen til Modify.dk herfra

Mvh
"C@ss"