Hejsa
Fischer wrote:
> Der har på det seneste været nogle sure opstød, som irriterer mig.
> Der har været røster der har kaldt denne gruppe for en Telmore-venlig
> gruppe, hvor man ikke skulle kritisere Telmore.
Hvilket er rigitg nok, set fra min side af hegnet :)
> Til jer der (med rette) mener at vi i gruppen er meget begejstrede for
> Telmore: Hvorfor tror I at vi er det?
> Fordi vi er ansatte, fordi vi har aktier i Telmore eller fordi vi
> ikke vil være udenfor?
> Nej, næppe.
Nææ, men fordi at i aldrig har oplevet dårlig service/fejl hos Telmore, og
derfor kun kan set det fra gene synsvinkel.
Desuden er Telmore ganske hypet herinde, så selv små drenge der aldrig har
været i andre selskaber, "lokkes" til at tro at Telmore er det eneste
rigtige
> Grunden er ganske simpel.
> Det er fordi mange af os er mobil-nørder der har haft abonnement i
> stort set alle danske mobilselskaber.
Der er jeg uenig. Jeg tror derimod at hoveddelen af gruppen er "scooter
hoveder" der aldrig rigtig har prøvet andre selskaber, eller komme fra en
"dårlig oplevelse", f.eks Debitel ;)
Ganske vidst er der nogen der kan føre en fornuftig diskussion, men alt for
tit er der en eller anden odder (Undskyld til folk der føler sig stødt) der
siger ved den mindste klage over Telmore: "Find et andet selskab hvisa du
ikke er tilfreds!"
Så er der dømt scooter hoved :)
>Vi har derfor oplevet alle de
> dårligdomme der de seneste mange år har præget de danske
> teleselskaber. For det har sgu generelt været en meget ynkelig affære.
De dårligdomme har jeg ikke været ramt af, før et skift til Telmore desværre
(?!)
> Så kommer der en lille opkomling af et mobil-selskab med lave
> gennemskuelige priser, et smart koncept og top service.
> Faktisk mener jeg at Telmore er medskyldig i at servicen i den danske
> telebrance generelt er steget en del.
Hvordan det ?
Deres support er bestemt ikke over standarden hos andre selskaber....
> Så er det sgu svært ikke at blive begejstret. Når jeg derfor uden at
> blinke anbefaler Telmore, så er det fordi de set over de seneste år
> IMHO har ligget klasser over den nærmeste konkurrent.
Jeg anbefaler skam også gerne Telmore, og ser dem da også som langt det
bedste selskab.... dog skal folk stadig kunne acceptere at Telmore ikke er
perfekt!
> Og disse fejl skal påpeges. Også gerne i dette forum. Hvis der er
> rimelighed i klagerne, så er jeg også overbevist om at de vil blive
> modtaget seriøst.
Nå... kommer an på hvad du mener med seriøst ;)
Her i gruppen skal man vist betegne seriøst på den måde, at hvis 10% af
svarene i en Telmore debat er konstruktive, er det en seriøs debat.
> Så hvis man blot ønsker medynk over at have taget et forkert valg, så
> er det nok ens egen mor man skal snakke med.
> Hvis man ikke kan tåle ikke at få medhold hele tiden, så er sådan en
> nyhedsgruppe måske ikke det rette sted at bevæge sig.
Nææ... det gælder også for Telmore disciplene... de skal også indse at der
er andet i livet end Telmore :)
> Hvis der er ugler i mosen i de danske teleselskaber, så lad det komme
> frem i lyset. Også selv om det er Telmore.
> Men hvis anklagerne er ret ubegrunde eller ubetydelige, så forvent
> ikke ret mange rygklap.
Hvem skal afgøre om de er ubetydelige?
Nogen er ligeglad med at der går +4 dage imellem opdateringer, andre finder
det enormt irriterende....
> Aaaahh. Så fik jeg luft.
Fortæl hvordan!!
Jeg gisper efter vejret i denne hede!!
/Brian