Oprettelses problemer
Fra : Brian

Dato : 07-08-03 18:31

Hejsa

Aller først, jeg laver *ikke* en brok tråd om Telmore, det kan ikke betale
sig herinde...

Men et eller andet er der alligevel galt....

Her i huset har vi inden for de seneste 2 måneder fået flyttet 3 numre fra
Sonofon til Telmore. Det første nummer gik igennem uden problemer.
Det næste nummer virkede ikke de første 3 uger.
Der var signal og det hele på telefonen, men ingen forbindelse. "Desværre"
var fejlen ikke konstant, men cirka 90% af de 3 uger havde den sygdommen

Efter mange samtaler (8-10 stykker) med Telmore supporten, som trods alt
skal have lidt ros, blev det bl.a forsøgt med et nyt SIM kort,
nedlæggelse/oprettelse af nummeret og hvad de ellers kunne finde på. Det
hele endte med et nyt nummer... og nu kører det åbenbart !?

Det samme er nu sket med det 3. nummer.... er der andre der har de
erfaringer med et abonnement de har oprettet inden for den sidste måneds tid
??

/Brian

Fra : Fischer

Dato : 07-08-03 21:07

> Aller først, jeg laver *ikke* en brok tråd om Telmore, det
> kan ikke betale sig herinde...

Kommenteret andetsteds.

> Det samme er nu sket med det 3. nummer.... er der andre der
> har de erfaringer med et abonnement de har oprettet inden for
> den sidste måneds tid ??

Indenfor den sidste måned har jeg oprettet et nyt Telmore nummer. Det har
fungeret fint, men det har det jo åbenbart også for dig.

Tidligere har jeg fået flyttet fra Sonofon og CBB. Det fungerer også.
Men det er lang tid siden.

Dit problem lyder ret mystisk, men vi er midt i en høj-teknologisk suppedas,
hvor der sker mærkelige ting.
Det er langt fra sikkert at en logisk forklaring nogen sinde kommer frem.
Men det gør jo ikke problemerne mindre irriterende for dig.

Jeg håber du holder os orienteret om udviklingen.

*Fischer

Fra : Brian

Dato : 07-08-03 22:20

Hejsa

Fischer wrote:

> Kommenteret andetsteds.

Skal jeg lige have læst.... og kommenteret højst sandsynligt :)

> [...]
> Det er langt fra sikkert at en logisk forklaring nogen sinde kommer
> frem. Men det gør jo ikke problemerne mindre irriterende for dig.

Logisk forklaring skal der nok være... der er bare ingen der kender den.
Desværre oplevede jeg under support samtaler en meget svingende kvalitet...
mon ikke det var de nye supportere der skal køres ind ;)
Anywho... det skulle ikke være en brok tråd...

> Jeg håber du holder os orienteret om udviklingen.

Will do... jeg synes bare at det er fantastisk at det kan ske to gange på så
kort tid ;(

/Brian

Fra : Brian

Dato : 09-08-03 21:07

Brian wrote:

> Will do... jeg synes bare at det er fantastisk at det kan ske to
> gange på så kort tid ;(

Well... nu kører det nyeste abonnement igen, det har ihvertfald virket et
par dage i træk nu ;)
Dog har det abonnement der fik nyt nummer, lidt et tilbage fald :(
Hvis ikke Telmore kan komme med en afgørelse (hvilket er extremt svært at
presse ud af dem!!) om det kan ordnes eller ej, må der flyttes selskab
desværre....

/Brian

Fra : Fischer

Dato : 10-08-03 07:08

> [...]
> er extremt svært at presse ud af dem!!) om det kan
> ordnes eller ej, må der flyttes selskab desværre....

OK, hvis det helt nye nummer nu også fejler, så skal du næppe forvente at
gen-oprettelser m.m. hjælper.

Som jeg ser det, må det være en kombination af disse ting:
1. TDC's mobilnet.
2. Modtagerforhold på samme i dit område?
3. Dine mobiltelefoner.

Det kan så nok kun hjælpe hvis du flytter til en udbyder der IKKE bruger
TDC's net. Ellers tror jeg ikke det bliver anderledes.
Hvis da ikke TDC skulle falde over en fejl et eller anden sted .....

*Fischer