Upload til Wap og dl. til telefonen?
Fra : H-J M

Dato : 07-08-03 15:39

Jeg har lige fået min s55 ind ad døren.
Jeg vil gerne smide nogle nye toner og billeder på den.
Da jeg ikke har et datakabel endnu tænkte jeg på om jeg ikke kunne oploade
til en wap side og downloade det på telefonen?
Hvor udbydes den service?

Mvh.
Hans-Jacob

Fra : Jan Skov

Dato : 07-08-03 15:58

"H-J M" <zster87@Nyhedsgrupperhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Da jeg ikke har et datakabel endnu tænkte jeg på om jeg ikke kunne oploade
> til en wap side og downloade det på telefonen?

Der var i gruppen for kort tid siden skrevet om www.coolservice.dk hvor du
kan uploade ringetoner, billeder m.m. og wappe ind med tlf.og hente det
gratis ned.
Søg i gruppen på coolservice.

/JSC
www.jsc.dk

Fra : Nikolaj Riis Josephs~

Dato : 07-08-03 16:22

> [...]
> Da jeg ikke har et datakabel endnu tænkte jeg på om jeg ikke kunne oploade
> til en wap side og downloade det på telefonen?
http://www.eaid.dk/mobil.php
http://www.xgryde.dk/uploadall.php

VH
Nikolaj Riis Josephsen

Fra : Ukendt

Dato : 07-08-03 17:43

"H-J M" <zster87@Nyhedsgrupperhotmail.com> wrote in message
> [...]
> Da jeg ikke har et datakabel endnu tænkte jeg på om jeg ikke kunne oploade
> til en wap side og downloade det på telefonen?

Hos Coolservice og Eaid.dk. Sikkert også andre steder.

Læs evt meget mere her;

http://mobil.dontdoit.dk/lir.php

Mvh
FB
--
Gratis SMS? Gratis Unlock? Gratis Java spil til din mobil?
--> http://mobil.dontdoit.dk <-- Lidt af hvert til din mobil

Fra : H-J M

Dato : 08-08-03 08:53

Tak for hjælpen med Coolservice.
Jeg har nu fået fat i et serielt kabel (original til 125kr :)
er der nogle programmer jeg bare MÅ have til den?
Dette er min telefon nummer 20 hvor af alle har været mere eller mindre
"customized" så det ville da være rart hvis jeg kunne lave noget gøjl med
denne også :)

--
Nokia:1x5110, 4x3210 m. vibrator, ekstra spil og andet sjov, 3x6210,
1x8210, 1x8850, Siemens: 1xC45 1xS55, SE: 1xT68i,