www.mobilkompagniet.dk
Fra : Bandit

Dato : 07-08-03 11:37

Er der nogle som har erfarninger med købe online hos Mobilkompagniet
?bestilte en Ti68i i sidste uge ,men hvergang man ringer og rykker for
hvornår den mobil kommer ,siger de at de er i restordre og kommer snart ?

er der nogle af jer som har købt derigemmen og også modtaget en telefon ?

Mvh

kenneth

Fra : 6400

Dato : 07-08-03 11:47

Købte på et tidspunkt en Siemens C35I hos dem, der gik det meste
af 3 uger får jeg hørte noget svar, og da jeg fik mobilen virkede den
ikke. Den blev solgt videre ret hurtigt med 50% fortjeneste.

De behandler ikke deres ting særligt godt, min telefon var faktisk revnet
i displayet (hjørnet). De erstattede alt for deres regning (garanti) og så
virkede den 100% OK.

Jeg må gå ud fra at du mener en S/E T68I og ikke en Ti68i (kender jeg ikke).
- Desuden tror jeg at den er billigere hos TDCMobil. Den er godt simlåst til
Sonofon (tror jeg nok), men det vrimler jo ligefrem med folk der vil låse
telefoner op. Og desuden er der vel ingen der tvinger dig til at bruge et
abb. hvis
din telefon ikke er simlåst.

mvh
6400

Fra : Bandit

Dato : 07-08-03 11:54

ja det er en T68i fra S/E jeg mener :)
Nå det lyder ikke så fedt det med at der kan gå så langtid inden man høre
svar fra dem.
Den kostede 299 med abb da jeg bestilte den ,så det kan jo næsten ikke gøres
billiger (holder øje med mobilpriser.dk)

Fra : 6400

Dato : 07-08-03 14:24

Mener du ikke 699,- kan ikke findes den til 299,-

Fra : ODB

Dato : 07-08-03 14:27

"6400" <anfo@stofanet.dk> wrote in

> Mener du ikke 699,- kan ikke findes den til 299,-
>
> mvh
> 6400
I sidste uge var den der til 299,- :)

ODB

Fra : Jensb

Dato : 07-08-03 12:40

> Desuden tror jeg at den er billigere hos TDCMobil. Den er godt simlåst til
> Sonofon (tror jeg nok),

Øh, var det en skrivefejl? Eller kan man købe telefoner hos TDC der er låst
til Sonofon?

Fra : ODB

Dato : 07-08-03 14:10

"Jensb" <ikkenogetspam@tilmig.dk> wrote in

> Øh, var det en skrivefejl? Eller kan man købe telefoner hos TDC der er
> låst til Sonofon?

Jeg mangler også en t68i jeg bestilte min i weekenden, og jeg har heller
ikke fået den endnu, de siger den kommer i morgen :(
jeg tror det er rigtig nok, for jeg var forbi nogle butikker i weekenden og
der sage de den var i restorder i tre butikker, så jeg tror bare vi må
vente.......

ODB

Fra : 6400

Dato : 07-08-03 15:13

Jo, det kan skam godt lade sig gøre....

mvh
6400

Fra : Anders [4200\)

Dato : 07-08-03 19:25

> Jo, det kan skam godt lade sig gøre....

HVAD kan lade sig gøre? At du står på hovedet?!

Fra : [7000] Bo

Dato : 07-08-03 21:39

> HVAD kan lade sig gøre? At du står på hovedet?!

Sikkert nok - men det manden svarer på (hvis du ellers gider følge med i
indlæggene) - var om man ved TDC kunne købe Sonofon abbonement...

That's all!

Mvh Bo

Fra : Jørgen E.

Dato : 08-08-03 23:50

"[7000] Bo" <news@film.dk> skrev i en meddelelse news:3f32b8f2$0$48892$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Sikkert nok - men det manden svarer på (hvis du ellers gider følge med i
> indlæggene) - var om man ved TDC kunne købe Sonofon abbonement...

Det kan man begynde at finde ud af, men indlægget er stadig forkert ved
at der ikke tages med hvad det er der svares på, hvis alle gjorde sådan
blev det meget tungt at læse indlæg.

Fra : ODB

Dato : 08-08-03 14:25

"Bandit" <bandit@REMOVEundertaker.dk> wrote in news:7ZpYa.571$nC5.148
@news.get2net.dk:

> [...]
>
> er der nogle af jer som har købt derigemmen og også modtaget en telefon ?

Og du har stadig ikke fået den endnu, GAAAAAAB, jeg fik oplyst at de ville
få den idag :(

ODB

Fra : Bandit

Dato : 08-08-03 15:36

ja det oplyser de også mig om, hvergang jeg ringer til dem.... den er hjemme
i morgen :(

Fra : Ivar Madsen

Dato : 08-08-03 21:01

Bandit skrev Fredag den 8. august 2003 16:35 i dk.teknik.telefoni.mobil:

> ja det oplyser de også mig om, hvergang jeg ringer til dem.... den er hjemme
> i morgen :(

Så meddel dem dog at du ikke længer er interseret, og så køb den et andet
sted,,,

--
Med venlig hilsen Ivar Madsen

Der søger et link til gratis satelitbilder med hurtig opdatering efter bildet
er taget,,,

Fra : ODB

Dato : 09-08-03 11:37

> [...]

> er der nogle af jer som har købt derigemmen og også modtaget en telefon ?

Nu siger de fandme at Erisson ikke kan lavere, så nu har jeg fået en check
på det jeg betalte til deres konto, det er sku da for dumt.
jeg tror ikke en skid på at Erisson ikke kan lavere, jeg tror de har lavet
en fejl og solgt de mobiltelefoner i weekenden og det har sikkert været en
fejl, for de var de eneste der solgt den til 299,- i weekenden.

Hvad siger du Bandit har du også fået pengene tilbage ?

ODB

Fra : Bandit

Dato : 10-08-03 22:24

Hmmm siger de det ? lyder sku for tåbeligt !
Nej jeg har ikke modtaget nogle tilbage betalinger fra dem, men jeg ringer
til dem i morgen

Fra : ODB

Dato : 11-08-03 07:20

> Hmmm siger de det ? lyder sku for tåbeligt !
> Nej jeg har ikke modtaget nogle tilbage betalinger fra dem, men jeg
> ringer til dem i morgen

Okay gidder du lige fortælle mig hvad de siger :)

Så tror jeg sku de har dummet sig godt, hvis det kun er mig de gør de med
!!!

ODB

Fra : Bandit

Dato : 11-08-03 11:24

Plat og svindel med mobilkompagniet !
Jeg har også lige ringet til dem, og de siger sådan set det samme som ODB
siger.
Han sagde også at de T68i er de havde fået ,alle var defekte så det var
derfor at ingen havde fået de telefoner de havde bestilt til 299,-
Men dem som havde bestilt telefoner til 699,- de fejlede altså intet !
Hahaha sku vildt underlige.
Nå men de sagde også at de havde sendt mig en mail og en chek ... men hmm
jeg har sku intet modtaget endnu.

Fra : ODB

Dato : 11-08-03 13:38

> [...]
> Hahaha sku vildt underlige.
> Nå men de sagde også at de havde sendt mig en mail og en chek ... men

FUCK, nå men tak for tilbagemeldingen, nu skal vi jo så bare finde et andet
sted til 299, vi bliver nok nød til at vente på et nyt tilbud, bare ikke
fra mobilkompaniet.

ODB

Fra : Christian Poulsen

Dato : 12-08-03 21:07

> [...]
> jeg tror ikke en skid på at Erisson ikke kan lavere, jeg tror de har
> lavet en fejl og solgt de mobiltelefoner i weekenden og det har sikkert

Det er nu det der er problemet. Mobilkompagniets leverandør Milcom kan
ikke levere. Milcom er TDC's total-leverandør.