2 repeater-antenner?
Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 06-08-03 21:23

Hej,

Da man ikke kan få antenne-adapter til T600 har jeg opsat en
repeater-antenne (5 db forstærkning) i mit vindue. Det giver ca. 1-2 ekstra
i udslag på telefonen. Tror i det ville give 1-2 mere hvis jeg opsatte endnu
en antenne ved siden af den anden?

--
Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.

Fra : JMo.

Dato : 06-08-03 22:43

"Rasmus Nielsen" <postmaster@rasmusn.dk> wrote in

> [...]
> ekstra i udslag på telefonen. Tror i det ville give 1-2 mere hvis jeg
> opsatte endnu en antenne ved siden af den anden?

Nej.

Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 07-08-03 09:36

> Nej.

Hvorfor ikke?

--
Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.

Fra : Michael Jensen

Dato : 07-08-03 10:24

"Rasmus Nielsen" <postmaster@rasmusn.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor ikke?

Da du med en antenne har opnået det bedste sende/modtage forhold.

Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 07-08-03 10:45

> Da du med en antenne har opnået det bedste sende/modtage forhold.

Jeg skal stadigvæk være inden for 1-1,5 m. radius fra repeateren for at have
forbindelse, vil det kunne udvides med endnu en antenne?

--
Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.

Fra : m_abs

Dato : 07-08-03 11:26

On Thu, 07 Aug 2003 11:45:10 +0200, Rasmus Nielsen wrote:

> Jeg skal stadigvæk være inden for 1-1,5 m. radius fra repeateren for at have
> forbindelse, vil det kunne udvides med endnu en antenne?

Uden at vide det med sikkerhed, så vil jeg skyde på du skulle have en for
hver 1-1½ meter før det kunne virke. Men der er ingen garanti.

Fra : BorreBoy

Dato : 07-08-03 10:37

> [...]
ekstra
> i udslag på telefonen. Tror i det ville give 1-2 mere hvis jeg opsatte

Hvordan fungerer sådan en repeater-antenne?