N6310i genstarter/slukker
Fra : Ole

Dato : 06-08-03 19:54

Hej
Jeg har en N6310i som er begyndt at slukke eller genstarte periodisk.
Telefonen er 13 mdr. gammel, men der er jo 24 mdrs. garanti. Så er mit
spørgsmål bare, om jeg kan risikere at få den retur fra værkstedet med
standard meddelelsen om, at den har været vandskadet? Eller var det
kun før i tiden?
Er det en standard fejl?

Venligst

Ole Bak
/ole
*Brug rigtig endelse ved svar på e-mail*

Fra : Morten Lynnerup

Dato : 06-08-03 21:19

Hej
"Ole" <ole.l.bak@mail.danmark> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Ole Bak
> /ole
> *Brug rigtig endelse ved svar på e-mail*

Det lyder som om den godt kunne bruge en software opdatering. Tjek din sw
med: *#0000# nyeste sw hedder 5.50

Morten

Fra : JMo.

Dato : 06-08-03 22:43

Ole <ole.l.bak@mail.danmark> wrote in

> [...]
> spørgsmål bare, om jeg kan risikere at få den retur fra værkstedet med
> standard meddelelsen om, at den har været vandskadet? Eller var det

Prøv at tjekke om batteriet sidder ordentligt fast. De sker ofte af de to
små plastik-tapper der låse batteriet fast blive løse med tiden, hvorved
batteriet kan give sig en smule, og telefonen mister forbindelsen, og går
ud.

Mange har gennem tiden løst problemet med en foldet busbillet eller
lignende, der klemmer batteriet lidt fast