Findes der en GPRSmobil med ordentlig emai~
Fra : paul

Dato : 06-08-03 19:19

Til en som ikke har nogen PC men alligevel har brug for lidt tekst-email skal jeg finde
ud af om en mobil eller billig PDA med GPRS kunne være en god løsning.
Nogen som har prøvet noget i den stil?

Fra : Ukendt

Dato : 06-08-03 21:34

Email delen af min Ericsson T610 virker upåklageligt. Og så er det i øvrigt
en af de mest lækre telefoner der nogensinde har været på markedet.

--
/Jesper
http://jespersunivers.dk

Fra : Ebbe

Dato : 06-08-03 21:59

paul wrote:
> Til en som ikke har nogen PC men alligevel har brug for lidt tekst-email skal jeg finde
> ud af om en mobil eller billig PDA med GPRS kunne være en god løsning.
> Nogen som har prøvet noget i den stil?

Nokia 3650 virker også fint.

Fra : Nhat Duy Truyen

Dato : 07-08-03 14:08

"paul" <getpaul@get2NOSPAM.dk> skrev i en meddelelse
> Til en som ikke har nogen PC men alligevel har brug for lidt tekst-email
skal jeg finde
> ud af om en mobil eller billig PDA med GPRS kunne være en god løsning.
> Nogen som har prøvet noget i den stil?

Jeg har anvendt Siemens SX45 og anvender i øjeblikket Motorola Accompli 008,
de fungerer begge uden problemer.
Fordelen ved disse, synes jeg, er at de er mobiltelefoner med PDA.

Truyen

Fra : MJ

Dato : 08-08-03 07:59

On Wed, 6 Aug 2003 20:19:01 +0200, paul <getpaul@get2NOSPAM.dk> wrote:

> Til en som ikke har nogen PC men alligevel har brug for lidt tekst-email
> skal jeg finde
> ud af om en mobil eller billig PDA med GPRS kunne være en god løsning.
> Nogen som har prøvet noget i den stil?

Min T68i fungerer upåklageligt med mail og gprs. Dog skal man være
opmærksom på at den ikke henter post på flere konti automatisk. Her skal
men vælge hvilken konto den skal hente fra.

--
MJ