Nu også lavere priser hos "MixIt"
Fra : Ole Rasmussen

Dato : 06-08-03 17:12

Hej

Nu kan man læse at TDC's onlinebaserede mobiltilbud MixIt, fra imorgen
nedsætter priserne så de matcher Telmore og det kommende tilbud fra
Sonofon.

Dvs. at de "to store" TDC og Sonofon, nu sælger mobiltelefoni til 20 øre
for SMS, og 1,00 kr. pr. minut !

Samtidigt er der pt. næsten påfaldende stille fra de forskellige
lavprisselskaber. - Vil de 2 store forsøge at ta' livet af de billige
selskaber ? eksempelvis har TDC lige lukket og nedlagt Telefona pr. 1.
August.

--
M.v.h. Ole®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : kristian

Dato : 06-08-03 17:16

Nu har de samme priser som Telmore...både på tale og smser

Mon Telmore sætter deres priser ned..???

Er Mixits ved at være bedre end Telmore... ?

Fra : Jørgen

Dato : 06-08-03 17:49

Mixit er en del bedre end Telmore, kan godt lide det med at man får regning
istedet for optankning + at den virker i udlandet uden at man skal tilmeldes
og og og muligheden for zone + stjerne nummer *SS*

Fra : Jan Viegand

Dato : 06-08-03 18:14

"Jørgen" <jogge@post7.tele.dk> wrote in message
> [...]
tilmeldes
> og og og muligheden for zone + stjerne nummer *SS*

Dog: Minimumsforbrug er 30 kr/måned for mixit og 50 kr for 3 måneder for
Telmore. Hvis minimumsforbruget ikke nås, koster det 7,50 kr/måned hos
Telmore og 30 kr/måned hos mixit.

Og der er vist ikke High Speed hos Mixit? Der står ikke noget om det på
deres hjemmeside, bortset fra at de har en højere pris for dataopkald, 1,95
kr/min. for dagtimerne, som måske bare er 9,6 eller 14,4 kbit/s.

Jan

Fra : Fischer

Dato : 06-08-03 21:29

> Dog: Minimumsforbrug er 30 kr/måned for mixit

Dog kun Mixit Regning.
Ved Mixit Kontant skal du blot indsætte 50,- kr. pr. år. Men så er der ingen
mulighed for zonen og stjernenummer. Og kun forudbetaling.

*Fischer