TDC Mixit sænker priserne
Fra : Michael Jensen

Dato : 06-08-03 16:53

TDC Mobil sænker prisen på Mixit
6. august 2003

TDC Mobil sætter i morgen priserne ned på TDC Mobils webprodukt Mixit på
tdcmobil.dk. Fremover vil det koste 1 kr. per minut for tale og 20 øre per
sms.

"Mixit er en stor succes. Vi kan se på kundetilgangen på Mixit, at der er et
stort marked for abonnementer, hvor kunderne betjener sig selv på nettet. Vi
ved også, at prisen har stor betydning for kunder, der vælger disse
produkter. Derfor sætter vi prisen ned til 1 kr. per minut og 20 øre per sms
og gør dermed Mixit til det bedste produkt på lavprismarkedet," siger Mads
Middelboe, adm. direktør i TDC Mobil.

Til forskel fra de øvrige internetbaserede abonnementer på markedet kan
Mixit-kunder vælge mellem to betalingsformer - kontant eller via regning.
Kontant betaling er attraktivt for de mennesker, der ønsker at holde snor i
deres mobilforbrug. Betaling med regning er en god løsning for kunder, som
ikke ønsker selv at tanke op på nettet.

Læs mere om Mixit på tdcmobil.dk.

Kilde: http://tdc.dk/artikel.php?id=52905&dogtag=tdc_o_presse_presse

Fra : Jean

Dato : 06-08-03 17:04

Michael Jensen skrev:
> TDC Mobil sætter i morgen priserne ned på TDC Mobils webprodukt Mixit på
> tdcmobil.dk. Fremover vil det koste 1 kr. per minut for tale og 20 øre per
> sms.

Okay, det lyder lovende for os forbrugere. Nu er fordelen ved at ha' Telmore
ved at smulre, synes jeg.
Mange af de, som har skiftet til Telmore på min opfordring, vil givetvis
skifte til Mixit, da Telmores priser nu ikke længere kan holde på dem...
Mange vil hellere ha' en regning, istedet for at bruge dankortet på 'det
farlige internet'.

Mhv Jean (som dog forbliver kunde hos Telmore, så længe de kan matche TDC's
priser. Jeg vil aldrig være kunde andre steder (end Telmore og TDC).
Sonofon, Telia, Debitel og CBB stinker... i hvert fald med de erfaringer jeg
har...)

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 06-08-03 17:06

> [...]
sms
> og gør dermed Mixit til det bedste produkt på lavprismarkedet," siger Mads

Yes. Samme pris som Telmore, samme dækning... Hmm..

// Troels

Fra : kristian

Dato : 06-08-03 17:18

Nu har de samme priser som Telmore...både på tale og smser

Mon Telmore sætter deres priser ned..???

Er Mixits ved at være bedre end Telmore... ?

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 06-08-03 17:20

> Mon Telmore sætter deres priser ned..???

Så ville jeg hellere de beholdt priserne, og opdaterer oftere end hver 8.
dag.

// Troels

Fra : Esben

Dato : 06-08-03 19:25

Ja nu må det da være en fordel at skifte til tdc når man nu kan få på klods
en 3 måneder, det må da absolut være en dejlig ting hva troels. nåååe nej du
har kreditten ved telmore
Esben

Fra : |H@M|

Dato : 06-08-03 21:40

Jeg vil da håbe af Telmore svare igen.... selvom det er ejet af TDC....
ellers må Telmore' Adm.Dir. da virkelige
føle af man r.ø.v.'er kunderne....
Måske TDC bare har udkonkurreret Telmore

Fra : Rasmus Haslund

Dato : 07-08-03 00:49

Underligt der ikke er nævnt noget om det på http://www.mixit.dk ? :-/

Fra : Michael Jensen

Dato : 07-08-03 09:27

"Rasmus Haslund" <spam@warchalking.dk> skrev i en meddelelse

> Underligt der ikke er nævnt noget om det på http://www.mixit.dk ? :-/

Hvis du lige læste linjen under det du har citeret vil du opdage følgende

"TDC Mobil sætter i morgen priserne ned på TDC Mobils webprodukt Mixit "

Og da pressemeddelelsen kom ud d. 6. august 2003 må det jo naturligvis være
i dag d. 7 august 2003 at priserne bliver ændret. Det er de også, og de nye
priser fremgår nu af www.mixit.dk