Sims Manualer???
Fra : Lars

Dato : 11-08-03 20:13

Hej NG

Der skulle vel ikke være nogen som ligger inde med alle sims manualer som
PDF format, da alle min er gået til i en vandskade, eller ved hvor de ligger
ligger på nettet, jeg har prøvet ved www.ea.com

PÅ forhånd tak

Mvh

Lars

Fra : Gerner

Dato : 11-08-03 20:32

On Mon, 11 Aug 2003 21:13:28 +0200, "Lars" <newsXXX@ilejr.dk> wrote in
dk.spil.computer:

>Hej NG
>
>Der skulle vel ikke være nogen som ligger inde med alle sims manualer som
>PDF format, da alle min er gået til i en vandskade, eller ved hvor de ligger

Mine blev spist af hunden.
Den havde ondt i maven i en uge.

--
Gerner aka Gerner
http://www.vatsim.net/ Get a CID/PID

Fra : Laziter [9440]

Dato : 11-08-03 22:54

"Gerner" <nospamadress@postkasse.dk> skrev i en meddelelse
> On Mon, 11 Aug 2003 21:13:28 +0200, "Lars" <newsXXX@ilejr.dk> wrote in
> dk.spil.computer:

> Mine blev spist af hunden.
> Den havde ondt i maven i en uge.

Der findes altså folk der fortæller sandheden, men det er du vel ikke vant
til Gerner???

--
---- Laziter ----
Everyone loves victory.

Fra : Nic

Dato : 11-08-03 23:53

> Der findes altså folk der fortæller sandheden, men det er du vel ikke vant
> til Gerner???

Tyv tror hver mand stjæler. SPECIELT Gerner...

Fra : Gerner

Dato : 12-08-03 10:13

On Tue, 12 Aug 2003 00:52:35 +0200, "Nic" <nifonewsx@tiscali.dk> wrote in
dk.spil.computer:

>Tyv tror hver mand stjæler. SPECIELT Gerner...

Du citerer blot tyveknægtenes motto.
De ærlige tror alle andre også er ærlige, indtil det modsatte er bevist, og du
har bevist du ikke er ærlig. Nicolaj.

Fra : Nic

Dato : 12-08-03 11:45

> Du citerer blot tyveknægtenes motto.
Gør jeg?

> De ærlige tror alle andre også er ærlige, indtil det modsatte er bevist, og du
> har bevist du ikke er ærlig. Nicolaj.

Har jeg? Hvor?

Fra : Gerner

Dato : 12-08-03 17:25

On Tue, 12 Aug 2003 12:44:55 +0200, "Nic" <nifonewsx@tiscali.dk> wrote in
dk.spil.computer:

>Gør jeg?

>Har jeg? Hvor?

I nat.

Fra : Nic

Dato : 12-08-03 19:19

> I nat.

Hjælp mig - jeg husker ikke så godt?

Fra : Gerner

Dato : 12-08-03 19:57

On Tue, 12 Aug 2003 20:19:03 +0200, "Nic" <nifonewsx@tiscali.dk> wrote in
dk.spil.computer:

>Hjælp mig - jeg husker ikke så godt?

Hjælpe dig ????? Jeg skal lige holde op med at grine først.

Fra : Nic

Dato : 12-08-03 22:13

> Hjælpe dig ????? Jeg skal lige holde op med at grine først.

Ja, du påstod jeg er uærlig? Det vil jeg gerne have bevis for?

Fra : Gerner

Dato : 12-08-03 22:32

On Tue, 12 Aug 2003 23:13:20 +0200, "Nic" <nifonewsx@tiscali.dk> wrote in
dk.spil.computer:

>Ja, du påstod jeg er uærlig? Det vil jeg gerne have bevis for?

Jeg tror du må have din mor til at hjælpe dig, hvis hun ved hvad du skrev i nat.

Fra : Nic

Dato : 13-08-03 12:19

> Jeg tror du må have din mor til at hjælpe dig, hvis hun ved hvad du skrev i nat.

Hmm - altid noget at jeg er blandt de 98.98% der spilder sin tid på Gerner & Warming.

(Her bliver man beskyldt for at være uærlig, og så kan manden ikke dokumentere sin påstand - imponerende Gerner - endnu
engang understreger du dit format.)

Fra : Gerner

Dato : 13-08-03 16:37

On Wed, 13 Aug 2003 13:18:38 +0200, "Nic" <nifonewsx@tiscali.dk> wrote in
dk.spil.computer:

> [...]
>
>(Her bliver man beskyldt for at være uærlig, og så kan manden ikke dokumentere sin påstand - imponerende Gerner - endnu

Nå, du er dummere end selv jeg troede. Du ved hvor du er uærlig men barnagtig
nok til ikke at indrømme det.
bye.

Fra : Peter M

Dato : 13-08-03 19:15

Gerner din sure gamle mokke Tag da for fanden og få dig et liv i stedt
for
at gylpe alt dit brok op her hele tiden. Det er sgu ved at være lidt
enerverende at høre på.

Prøv i det mindste at være lidt positiv i stedet for hele tiden bare at
brokke dig.

Peter M

> [...]
> Gerner aka Gerner
> http://www.vatsim.net/ Get a CID/PID
> Fly online with real people, pilots and ATC

---

Fra : Gerner

Dato : 12-08-03 10:12

On Mon, 11 Aug 2003 23:53:52 +0200, "Laziter [9440]" <laziter@NOSPAMgamebox.net>
wrote in dk.spil.computer:

>"Gerner" <nospamadress@postkasse.dk> skrev i en meddelelse

>ligger

>Der findes altså folk der fortæller sandheden, men det er du vel ikke vant
>til Gerner???

Tror du jeg lyver ? Det er da en temmelig fræk antagelse, når du tror på den med
vandskaden.

Fra : Laziter [9440]

Dato : 12-08-03 13:32

> [...]
<laziter@NOSPAMgamebox.net>

> Tror du jeg lyver ? Det er da en temmelig fræk antagelse, når du tror på

Jeg siger ikke at du lyver, blot at du drager forhastede konklusioner,
vandskader kan opstå.. Har ikke selv haft vandskade, men har haft en
lillesøster der mente at pc cd-rommer og deres tilhørende manualer var
ganske morsomme at lege med, for ikke at tale om at smage på, så måtte jeg
henvende mig til diverse producenter og få erstatnings manualer tilsendt
(mod at jeg sendte resterne af de gamle halv-ædte med), men det kan dælme
være svært at overbevise dem om sandheden i sådan en forklaring, nok mest
pga. af piratindustrien.

Fra : Gerner

Dato : 12-08-03 17:15

On Tue, 12 Aug 2003 14:32:13 +0200, "Laziter [9440]" <laziter@NOSPAMgamebox.net>
wrote in dk.spil.computer:

> [...]
>vant

>den med
>>
>Jeg siger ikke at du lyver, blot at du drager forhastede konklusioner,

Det er så *din* forhastede konklusion.

Fra : Nic

Dato : 12-08-03 19:19

> Det er så *din* forhastede konklusion.

Hehehe. Gerner AKA mr. perfect ;)

Fra : Laziter [9440]

Dato : 13-08-03 09:11

"Gerner" <nospamadress@postkasse.dk> skrev i en meddelelse

> Det er så *din* forhastede konklusion.

Min konklusion er næppe forhastet, du overfalder jo ligefrem folk istedet
for at hjælpe dem, denne tråd er jo ikke den eneste du har optrådt i.
Næ du, lyt lidt mere til folk istedet for at svare igen med det samme som de
siger, du burde da være voksen nok til at være et selvstændigt individ. Lad
være med at hakke på folk hele tiden, vær ligeglad med om det er kopi-spil
de har, spillene bliver sq ikke billigere selvom alle pirater begyndte at
købe deres spil lovligt. Plej hellere din egen samvittighed og lad være med
at prale af den, så når du langt omkring og møder sikkert også et par smil
hist og her.

Mvh.

Fra : Gerner

Dato : 13-08-03 11:04

On Wed, 13 Aug 2003 10:11:23 +0200, "Laziter [9440]" <laziter@NOSPAMgamebox.net>
wrote in dk.spil.computer:

> [...]
>at prale af den, så når du langt omkring og møder sikkert også et par smil

Jeg gør præcis hvad det passer mig, også have en mening om "manglende manualer".
Hvis i naivt tror på at der skrives på usenet så jer om det. Jeg skal nok selv
passe hvad jeg foretager mig, Gid i ville gøre det samme. Pas jer selv.

Fra : Jonas R.

Dato : 13-08-03 12:02

SNIP
> [...]
selv
> passe hvad jeg foretager mig, Gid i ville gøre det samme. Pas jer selv.

Hvis du intet har at sige til tråden som er relevant burde du måske bare
lade vær!

Fra : Laziter [9440]

Dato : 13-08-03 13:25

> [...]
selv
> passe hvad jeg foretager mig, Gid i ville gøre det samme. Pas jer selv.

Fint nok at du passer dig selv.. Gør du nu også det?
Hvis du passede dig selv ville du nok ikke blande dig og kommentere noget på
usenet med mindre det var noget relevant, såsom at svare på et spørgsmål.
Det første skridt i at passe sig selv tages ved at holde sin kæft og lade
folk som de vil, så kan du gøre hvad du vil.
At lege "betjent" på usenet tjener intet formål, det eneste der sker, er at
du med stor sikkerhed havner i et filter hos diverse bruger rundt omkring,
desuden får du nok heller ikke løn for at sidde og komme med dumme
kommentarer (selvom du nok ville have tjent en god slat penge på nuværende
tidspunkt).

Fra : Gerner

Dato : 13-08-03 16:48

On Wed, 13 Aug 2003 14:25:19 +0200, "Laziter [9440]" <laziter@NOSPAMgamebox.net>
wrote in dk.spil.computer:

>manualer".
>selv
>>
>Fint nok at du passer dig selv.. Gør du nu også det?

Hvor står det ? Der står, hvis du ellers kan læse .:
> Jeg skal nok selv passe hvad jeg foretager mig,
Hvilket er noget andet end det du tror der står.

> [...]
>desuden får du nok heller ikke løn for at sidde og komme med dumme
>kommentarer (selvom du nok ville have tjent en god slat penge på nuværende

Hold da kæft, kan du holde dig selv ud ? Din livsfilosofi er så flad, at den kan
slippe ind under en lukket dør i en bankbox.
Dit ego er så stort, den ikke engang kan få plads i den største hangar på cape
canaveral, florida.
Din naivitet er så bred, den kan bruges til at udfylde atlanterhavet.

Fra : Laziter [9440]

Dato : 13-08-03 17:51

> [...]
cape
> canaveral, florida.
> Din naivitet er så bred, den kan bruges til at udfylde atlanterhavet.

Det må du sq undskylde Gerner, det er jeg virkeligt ked af.. Jeg vil aldrig
aldrig nogensinde komme så tæt på igen, jeg kan jo ligefrem mærke din
smerte.
Ved du hvad? Nu sidder jeg dælme og lyver.. Jeg vil under ingen
omstændigheder undskylde, en person der er SÅ dum som du "kære" Gerner skal
sq have lov til at sluge det hele råt.
Hmm, helt dum er du forresten ikke.. Du ved da hvor Cape Canaveral ligger.

Fra : Gerner

Dato : 13-08-03 19:38

On Wed, 13 Aug 2003 18:51:17 +0200, "Laziter [9440]" <laziter@NOSPAMgamebox.net>
wrote in dk.spil.computer:

> [...]
>sq have lov til at sluge det hele råt.
>Hmm, helt dum er du forresten ikke.. Du ved da hvor Cape Canaveral ligger.

Du er så debil, du kan fylde en stor tosseanstalt helt alene.

Fra : Laziter [9440]

Dato : 13-08-03 21:29

"Gerner" <nospamadress@postkasse.dk> skrev i en meddelelse
> Du er så debil, du kan fylde en stor tosseanstalt helt alene.

Mod tåber kæmper selv guderne forgæves.
Du skulle faktisk udgive en bog med alle dine sjove bemærkninger.. Og så
igen, lad hellere være med det, ingen gider købe en bog der kun har en
forside og en bagside.
Jeg nøjes kun med at kalde dig dum, men måske er du mere i udifferentieret
tilstand, det ved du godt hvad det betyder gør du ikke?

Fra : Gerner

Dato : 14-08-03 10:29

On Wed, 13 Aug 2003 22:28:55 +0200, "Laziter [9440]" <laziter@NOSPAMgamebox.net>
wrote in dk.spil.computer:

> [...]
>Jeg nøjes kun med at kalde dig dum, men måske er du mere i udifferentieret
>tilstand, det ved du godt hvad det betyder gør du ikke?

Du staver så dårligt at du skal have en hel skoles lærere til at undervise dig.
Køb en ordbog inden du skriver igen, og dog, skriv ikke igen.

Fra : Per Nielsen

Dato : 14-08-03 10:59

> Du staver så dårligt at du skal have en hel skoles lærere til at undervise
dig.
> Køb en ordbog inden du skriver igen, og dog, skriv ikke igen.

Same to you.

Fra : Gerner

Dato : 14-08-03 12:27

On Thu, 14 Aug 2003 11:59:08 +0200, "Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> wrote
in dk.spil.computer:

>"Gerner" <nospamadress@postkasse.dk> skrev i en meddelelse
>dig.
>
>Same to you.

Hmmm, er dette en dansk gruppe, eller er du blevet vaccineret med en engelsk
ordbog.
Jeg skriver hvornår jeg vil, dog uden at spørge folk om de forstår et
megafejlstavet ord.

Fra : Laziter [9440]

Dato : 14-08-03 12:32

> [...]

engelsk
> ordbog.
> Jeg skriver hvornår jeg vil, dog uden at spørge folk om de forstår et

Der er ikke nogen stavefejl i det jeg skrev, jeg kan da ikke gøre for at du
tror at der skal stå 'uidentificeret', men det viser jo bare at du ikke aner
en dyt om hvad 'udifferentieret' betyder.. Snup du hellere et par år mere på
skolebænken inden du hævder at være så klog.

Fra : Gerner

Dato : 14-08-03 16:25

On Thu, 14 Aug 2003 13:31:35 +0200, "Laziter [9440]" <laziter@NOSPAMgamebox.net>
wrote in dk.spil.computer:

> [...]
>en dyt om hvad 'udifferentieret' betyder.. Snup du hellere et par år mere på
>skolebænken inden du hævder at være så klog.

Hvad du tror og hvad der er virkelighed er enhvers gæt.
Og hent nu den ordbog, så du i det mindste kan forestille dig at du kan stave.

Fra : DWM

Dato : 14-08-03 21:54

> Hvad du tror og hvad der er virkelighed er enhvers gæt.
> Og hent nu den ordbog, så du i det mindste kan forestille dig at du kan stave.

Hvis det er udifferentieret, du tænker på, er det nu stavet korrekt.

/Kenneth Iversen

Fra : Peter M

Dato : 14-08-03 23:16

Tror bare ikke, han ved hvad det betyder! Men hvis man læser nogle af hans
modsigende og meget umodne kommentarer, bærer de meget præg af, at det ikke
er hans kognitive evner, der belaster ham mest.

Tror i grunden bare, at han er en lille, grim, bumsefyldt og bleg
teenagerdreng, der ikke har nogen venner eller noget liv, og når hans mor
skælder ham ud, afreagerer han herinde!

Sørgeligt, både for ham og os. Nu ryger han i hvert fald i mit Killfilter,
så slipper jeg for at høre på hans ynkelige kommentarer.

---

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 14-08-03 21:44

In dk.spil.computer, Gerner <nospamadress@postkasse.dk> says...
> Du staver så dårligt at du skal have en hel skoles lærere til at undervise dig.
> Køb en ordbog inden du skriver igen, og dog, skriv ikke igen.

Klage afsent.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : /morten

Dato : 13-08-03 20:47

> [...]
cape
> canaveral, florida.
> Din naivitet er så bred, den kan bruges til at udfylde atlanterhavet.

Du er så sjov, at jeg næsten kom til at smile

/morten

Fra : Laziter [9440]

Dato : 12-08-03 07:31

"Lars" <newsXXX@ilejr.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Der skulle vel ikke være nogen som ligger inde med alle sims manualer som
> PDF format, da alle min er gået til i en vandskade, eller ved hvor de

Du kan prøve om du kan finde manualerne på:
www.replacementdocs.com
der er til temmeligt mange spil, så mon ikke du kan være heldig at finde
lidt..