Kabale samling på dansk?
Fra : Jeppe Ladefoged

Dato : 11-08-03 17:18

Hvor kan man finde et eller flere kabale spil på dansk? Helst et spil med
fler kabaler i.
Det er til en pensionist.

Jeppe Ladefoged
degofedal@NOSPAMunderflow.dk
http://www.underflow.dk

Fra : Gismo

Dato : 11-08-03 17:50

"Jeppe Ladefoged" <degofedal@NOSPAMunderflow.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor kan man finde et eller flere kabale spil på dansk? Helst et spil med
> fler kabaler i.
> Det er til en pensionist.

Ved godt det ikke er på computeren, men et normal spil kort virker ganske
glimrende ;)

Gismo

Fra : Jane

Dato : 12-08-03 11:56

"Jeppe Ladefoged" <degofedal@NOSPAMunderflow.dk> wrote in message news:<bh8fco$6m4$1@sunsite.dk>...
> Hvor kan man finde et eller flere kabale spil på dansk?

Jeg tror ikke du behøver at være nervøs for om det er på dansk
hvis man vil flytte et kort i et computerspil som man ikke må
eller kan flytte siger den jo bare nej, så man lærer automatisk
reglerne selvom man ikke kan forstå engelsk. I et kabale spil
skal man jo ikke nødvendigvis skrive og læse men bare flytte
spillekort, som jo er ens uanset sproget.

Et spil med mange (ca 560) kabaler, men dog på engelsk, er
"Pretty Good Solitaire" som du finder på http://www.goodsol.com/

Prøv at downloade prøve-versionen som virker 30 dage og så kan
du prøve om du kan lide det (og lære at ignorere at det er på
engelsk) - og hvis det ikke er ok kan du bare slette det og du
har ikke spildt pengene http://www.goodsol.com/download.html
(har selv købe-cd-versionen og er glad for den - hvis der er
noget i spillet som du ikke forstår fordi engelsk er svært for
dig kan du jo bare spørge her i gruppen igen med en overskrift
som eksempelvis "Pretty Good Solitaire - hvordan spiller man
Perpetual Motion" eller noget i den stil og der kommer nok en
venlig sjæl. Start eventuelt med en kabale som du også kender
på dansk så går det sikkert nemt.

God fornøjelse.