Kan ikke geninstalere Toca Race Driver
Fra : Simon Jakobsen

Dato : 11-08-03 14:44

Hej

- Efter "afinstalation" under stifinder... .... jeg slettede mappen hvor
spillet lå ved en fejl,
vil jeg nu gerne instalere det igen, det kan jeg ikke, den vil afinstalere
først, og der får
jeg en fejl 1316: netvek error, det er som om der ligger noget tilbage....

- Hvad gør jeg ?

Mvh

Simon

Fra : Kenneth Bang

Dato : 11-08-03 16:22

Prøv med Regcleaner og fjern alt du kan se der vedr. spillet eller
producenten.

MVH
Kenneth

Fra : Simon Jakobsen

Dato : 11-08-03 18:14

Kan du anbefale en god en, der er til at finde ud af, og gerne på dansk.
Mvh
Simon

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 11-08-03 18:32

Simon Jakobsen wrote:
> Kan du anbefale en god en, der er til at finde ud af, og gerne på
> dansk.

Denne har jeg selv brugt et par gange...
http://www.zdnet.de/downloads/programs/x/s/de0AXS-wc.html

--
Martin K

Fra : Dan Stanley

Dato : 12-08-03 20:43

> [...]
> først, og der får
> jeg en fejl 1316: netvek error, det er som om der ligger noget tilbage....

Kan du ikke gå i papirkurven og bede den gendanne mappen?

Dan

Fra : Simon Jakobsen

Dato : 13-08-03 07:43

Pga pladsmangel er/var den sat meget "lille", det er den ikke mere !!!
så derfor, pist væk... ;-((

Simon

Fra : Ukendt

Dato : 18-08-03 20:59

> [...]
> først, og der får
> jeg en fejl 1316: netvek error, det er som om der ligger noget tilbage....

Har du tjekkede om den stadigvæk ligger inde i Tilføj/Fjern Programmer i
kontrolpanelet ?? vis den gør uninstall den der, og gør det for fremtiden
med prog. det er det der virker bedst vil jeg mene.

Mvh Rasmus