Hvordan gemmer man i Matrix?
Fra : Jay

Dato : 11-08-03 13:16

tja, det er en forespørgelse fra en som kender en osv. som ikke har
indernet.

Fra : Gerner

Dato : 11-08-03 14:29

On Mon, 11 Aug 2003 14:16:21 +0200, "Jay" <Kay@xxxx.com> wrote in
dk.spil.computer:

>tja, det er en forespørgelse fra en som kender en osv. som ikke har
>indernet.

Det står i manualen.

At det kan man slet ikke.
Det er spillet der bestemmer hvornår der skal gemmes.

--
Gerner aka Gerner
http://www.vatsim.net/ Get a CID/PID

Fra : David Lebech

Dato : 11-08-03 19:07

"Jay" <Kay@xxxx.com> skrev i en meddelelse
> tja, det er en forespørgelse fra en som kender en osv. som ikke har
> indernet.

Så vidt jeg ved, kan du ikke gemme selv. Computeren gør det automatisk
bestemte steder i spillet, så hvis du dør, må du gennemspille banen igen

Mvh
David Lebech

Fra : david andreasen

Dato : 14-08-03 11:22

Nej ikke endnu et af disse spil man ikke frit kan gemme i.
Det er for meget!
*Skulle lige afreagere*
-
da

Fra : Gerner

Dato : 14-08-03 12:22

On Thu, 14 Aug 2003 12:22:15 +0200, "david andreasen" <davidandreasen@privat.dk>
wrote in dk.spil.computer:

>Nej ikke endnu et af disse spil man ikke frit kan gemme i.
>Det er for meget!
>*Skulle lige afreagere*

Det tilfredsstiller da dem der mener at fri save er at snyde.