Kastration
Fra : Anders

Dato : 04-04-01 21:00

Hej - jeg skal kastreres siger min far Anders... hvad skal det koste
kan i omtrendlige priser ? Jeg vil helst have det lavet godt, så
prisen er ikke afgørende.

Potetryk fra Fumle

Fra : Silverflame

Dato : 04-04-01 21:05

Hej.
Da jeg skulle kastreres, kosted det "mor" 435,- kr.
Det synes hun var billigt, da hun havde hørt det var meget dyrere. Hun havde
valget mellem to dyrlæger og hun valgte den rigtige, fordi jeg havde INGEN
problemer bagefter, i modsætningen til en ven, der skulle opereres et par
gange før det var helt i orden.
Potedask tilbage igen
Bastian.

Fra : EC.vte

Dato : 05-04-01 08:04

Hej Fumle,

Jeg - Pyrus - skal kastereres på tirsdag. Min "mor" siger det koster
790,00 - men så bliver jeg også øremærket.

Pyrus sender medlidende tanker!!!

Fra : Birgitte Krogh

Dato : 08-04-01 21:19

Miauv!

Både jeg og min irriterende lillebror er blevet kastreret+øremærket for 700
kroner, og ingen af os har haft problemer, selvom det føles lidt mærkeligt
mellem benene, og man er svimmel, når man kommer hjem, og ens øre er ømt!
Det med øret prøvede jeg at gøre bedre for min lillebror, ved at slikke hans
øre, jeg tror også, det har hjulpet, han har i hvert fald ikke været så
generet af det, som jeg var.

Hilsen Leo