Gamesprockets 1.7.5...ØV
Fra : Lars

Dato : 19-12-00 08:41

Nu har jeg 2 gange indenfor den sidste måned måtte opgive at spille et
spil på min Mac
(Heavy Metal FAKK2 og Sin), fordi de kræver game sprockets
1.7.5.

De kan dowmloades hos apple men kan kun bruges på US og
Engelsk systemsoftware.

Hvad fan'en betyder det? Før i tiden var gamesprockets da
bedøvende ligeglade med sproget
på systemsoftwaren.

Betyder det her at det er slut med at spille nyere spil på
en Mac med dansk systemsoftware.
(jeg kører 9.0.4)

Er der nogen der har en løsning på dette udover at vente på
systemopdateringer?

Hilsen Lars

Fra : Reynard Fox

Dato : 19-12-00 10:53

In article <3A3F1104.6A85B38E@rrmedia.dk>, lars@rrmedia.dk wrote:

> Nu har jeg 2 gange indenfor den sidste måned måtte opgive at spille et
> spil på min Mac
> (Heavy Metal FAKK2 og Sin), fordi de kræver game sprockets
> 1.7.5.
*snip*
> Hvad fan'en betyder det? Før i tiden var gamesprockets da
> bedøvende ligeglade med sproget
> på systemsoftwaren.
*snip*
Jeg var nød til at klippe lidt i dit indlæg. Tag det ikke personligt,
jeg forsøger bare at holde mine svar så små som muligt. Derfor vil jeg
nu, for en periode prøve at nøjes med at svare efter Haiku reglerne:

Jeg kører kun International English.
Derved fungerer næsten alt mit software.
Nye versioner tilgængelige langt tidligere.

Mvh
Reynard …:>

--
Guru meditation.

Fra : Ben Knudsen /NNFBEN

Dato : 19-12-00 11:17

lars@rrmedia.dk,Ny-Internet writes:
>Er der nogen der har en løsning på dette udover at vente på
>systemopdateringer?

Jep. Med nogen forsigtighed kan du godt bruge de engelske game-sprockets.
Du skal have fat i programmet tomeviewer, der kan fiske stumperne ud af
gamesprockets-installationsfilen, så du selv kan installere dem. Det giver
næsten sig selv, at du kan komme i vanskeligheder, når du på denne måde
roder i systemet på uatoriseret vis - så lav en backup af systemmappen,
før du går amok

Mvh Ben

Nåje, tomeviewer finder du her:
http://www.versiontracker.com/moreinfo.fcgi?id=4561