Den nye med tim.. den er sku' god!
Fra : Ukendt

Dato : 11-08-03 19:42

Det eneste jeg har med Tim Christensen er dizzy mizz lizzy's første cd.
Resten har ikke heelt faldt min stil..
Har hørt den nye singel med ham i radioen igår og idag. Er jeg den eneste
der syntes den er sk.. god? Minder mig på en eller anden måde om det første
dizzy album!

--
peet_dk was here
Website: www.peet.dk

Fra : Thomas

Dato : 11-08-03 22:41

"peet_dk" <peet at peet dot denmark> skrev i en meddelelse
> [...]
> Har hørt den nye singel med ham i radioen igår og idag. Er jeg den eneste
> der syntes den er sk.. god? Minder mig på en eller anden måde om det

Jeg syntes nu ikke det minder om det første Dizzy... Men det er helt klart
et fedt
nummer....

Det kan høres i sin fulde længde på denne adresse:

Mvh. Thomas

Fra : Rapper

Dato : 12-08-03 13:26

"Thomas" <Thomas.Elbo@NOSPAMprivat.dk> wrote in message

> Det kan høres i sin fulde længde på denne adresse:

Det nummer er så pissefedt. Glæder mig til den 1/9!

--
Mvh Rasmus
ICQ# 54047619

Fra : David Rasmussen

Dato : 12-08-03 15:01

Rapper wrote:

> "Thomas" <Thomas.Elbo@NOSPAMprivat.dk> wrote in message

> Det nummer er så pissefedt. Glæder mig til den 1/9!

Jeg synes det er det samme kedelige whatever som han altid har lavet.
Han er en dygtig håndværker, men gud hvor er det kedeligt det han laver.
Efter at han opdagede den "chokerende" virkning det er når man bevæger
sig 1 mm ud af dur/mol harmonikken, har han brugt de samme 2-3
harmoniske virkemidler konstant. Han har ikke udviklet hverken sin
stemme, sit guitarspil, eller sin harmonik i siden Dizzy. Hvis han går i
gang nu, kan han stadig nå at blive noget stort. Men han er nok for
gammel til at gide...

/David

Fra : Mikael Schøler

Dato : 12-08-03 21:44

"David Rasmussen" <david.rasmussen@gmx.net> wrote in message

> [...]
> stemme, sit guitarspil, eller sin harmonik i siden Dizzy. Hvis han går i
> gang nu, kan han stadig nå at blive noget stort. Men han er nok for

Jeg ville ønske han ville lave musik lidt mere alá 'Dizzy' end 'Nikolaj &
Julie'.. Altså lidt mere fed guitar og trommer end sødsuppe...

Mikael