"Under" - Hvor blev de af ?!
Fra : Brian

Dato : 11-08-03 15:22

Hejsa

Fandt en gammel CD fra et musikblad, vist nok Zoo Magazine, hvor der var et
nummer med et dansk band der hedder/hed "Under". På CD'en havde de et
nummer med der hedder "Jessica"... egentlig et ret fedt nummer efter mit
hoved :)

Hvad skete der med det band ? Så vidt jeg kan læse mig til i omslaget til
CD'en, havde de lige udgivet en CD (sikkert +5 år gammelt) men jeg synes
egentlig aldrig jeg har hørt rigtig om dem.

Hvis nogen kender til bandet, ved de måske om resten af deres CD er ala
"Jessica" nummeret, eller er det en enlig svale ?

/Brian

Fra : Gizmoduck

Dato : 11-08-03 17:27

On Mon, 11 Aug 2003 16:21:37 +0200, "Brian"
<brian@mailNOSPAM.tele5.dk> wrote:

>Hejsa
>
>Fandt en gammel CD fra et musikblad, vist nok Zoo Magazine,

Zoo Magazine, jeg havde lige bestilt et års abonnement da de
"midlertidigt" lukkede, det har ikke været muligt at få fat i dem
siden, trist at smide penge ud af vinduet på den måde :(

Giz

Fra : Brian

Dato : 11-08-03 17:56

Hejsa

Gizmoduck wrote:
> "midlertidigt" lukkede, det har ikke været muligt at få fat i dem
> siden, trist at smide penge ud af vinduet på den måde :(

Jaa... jeg tror egentlig heller ikke det var et særligt godt blad, jeg købte
ihvertfald kun det ene nummer ;)
Men okay, dengang var alternativet "Mix"... fyfan for en svensker :)

/Brian

Fra : Uffe Holst

Dato : 11-08-03 18:40

In an article of 11 Aug 2003 Brian wrote:

> [...]
>
> Hvis nogen kender til bandet, ved de måske om resten af deres CD er ala
> "Jessica" nummeret, eller er det en enlig svale ?

Jeg søgte lidt efter dem på Google, men fandt ikke alverdens. De to
første links siger (meget) lidt:

<http://www.google.dk/search?hl=da&ie=ISO-8859-1&q=under+jessica+Glamorous+Hearts&meta=cr%3DcountryDK>

--
Uffe Holst

Fra : Brian

Dato : 11-08-03 22:18

Hejsa

Uffe Holst wrote:

> Jeg søgte lidt efter dem på Google, men fandt ikke alverdens. De to
> første links siger (meget) lidt:

<http://www.google.dk/search?hl=da&ie=ISO-8859-1&q=under+jessica+Glamorous+H
earts&meta=cr%3DcountryDK>

Jeg havde cirka prøvet lidt af den samme søgning selv, med samme magre
resultat :(

/Brian

Fra : Rocknrolldetective

Dato : 11-08-03 18:50

"Brian" <brian@mailNOSPAM.tele5.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvis nogen kender til bandet, ved de måske om resten af deres CD er ala
> "Jessica" nummeret, eller er det en enlig svale ?

Så vidt Blodhunden kan snuse sig frem har Under på Sony udgivet et album
Rescue 911

Tjek dette link: http://hit-denmark.kroyer.kulturhotel.dk/den03.htm#under

Jeg ved ikke hvor gammel denne hjemmeside er, men manden bag har spillet i
Under:
http://users.cybercity.dk/~bse30846/page0dan.html

man kunne jo maile ham og spørge?
greystate@steinmeier.dk

Blodhunden har bidt igen!

er der noget du lederefter?
Spørg: blodhunden@ofir.dk

Fra : Brian

Dato : 11-08-03 22:19

Hejsa

Rocknrolldetective wrote:
> Så vidt Blodhunden kan snuse sig frem har Under på Sony udgivet et
> album Rescue 911

Det havde Brian også snuset sig frem til :)

Will do... takker

/Brian

Fra : Kim Jensen

Dato : 11-08-03 21:36

Brian wrote:
> [...]

Du kan prøve at kontakte Chriztian Steinmeier; han spillede (spiller?)
så vidt jeg husker trommer i bandet. Hans website er:
http://www.greystate.dk

Kim Jensen
NewsCaster.dk // Port80.biz // kelvin8.com

Fra : Brian

Dato : 11-08-03 22:21

Hejsa

Kim Jensen wrote:

> Du kan prøve at kontakte Chriztian Steinmeier; han spillede (spiller?)
> så vidt jeg husker trommer i bandet. Hans website er:
> http://www.greystate.dk

Ikke lige en side jeg ville forbinde med en trommeslager... takker :)

/Brian

Fra : zcully

Dato : 11-08-03 22:07

"Brian" <brian@mailNOSPAM.tele5.dk> wrote in message
> [...]
> nummer med et dansk band der hedder/hed "Under". På CD'en havde de et
> nummer med der hedder "Jessica"... egentlig et ret fedt nummer efter mit

Ja det var faktisk et ret fedt nummer og havde den for vildeste video!! Den
gad jeg helt vildt godt se igen, men den er jo nok ikke til sådan lige at få
fat i ;-(

> /Brian

/Zcully

Fra : Brian

Dato : 11-08-03 22:25

Hejsa

zcully wrote:
> Ja det var faktisk et ret fedt nummer og havde den for vildeste
> video!!

Nej nej nej.... det *ER* et fedt nummer... selv efter at have voldspillet
det i den sidste 1½ uges tid

>Den gad jeg helt vildt godt se igen, men den er jo nok ikke
> til sådan lige at få fat i ;-(

Tror faktisk aldrig jeg har set video'en.... foregik den i et køkken eller
lign. og så noget med en smadret vase/ kande med vand i ?

Det er lige hvad jeg tænker på... men som sagt lagde jeg ikke rigtig mærke
til dem, da de var fremme i skoene :(

/Brian