Billetter til Maiden
Fra : -V-

Dato : 11-08-03 11:14

Bemærk at salget af billetter til Iron Maidens koncert i Valby Hallen d.
12/11 er gået i gang.

Fås gennem www.billetmaskinen.dk, og de ved godt hvad de skal have for dem:
330,- + gebyr.

-V-

Fra : Morten M. Jørgensen

Dato : 11-08-03 12:49

> Bemærk at salget af billetter til Iron Maidens koncert i Valby Hallen d.
> [...]

Hvor længe tror du man kan (tør) vente med at købe dem?

--
MMJ

Fra : -V-

Dato : 11-08-03 14:15

Morten M. Jørgensen wrote:

> Hvor længe tror du man kan (tør) vente med at købe dem?

I betragtning af den fede koncert på Roskilde, er der nok nogle som har fået
bekræftet at de stadig er i live, og skal se giraffen igen - med eller uden
Nicko...

Der kan være ca. 4500 i Valby Hallen og på trods af den notorisk dårlige
lyd, så skal det nok lykkedes dem at få den solgt ud rimeligt hurtigt.

Jeg vil købe billet snarest, hvis jeg ellers kan finde finanserne til det.

-V-

Fra : Morten M. Jørgensen

Dato : 11-08-03 14:48

> Jeg vil købe billet snarest, hvis jeg ellers kan finde finanserne til det.

Ok....tak for rådet!

--
MMJ

Fra : Thomas Lund Hansen

Dato : 11-08-03 15:17

The weakest link "Morten M. Jørgensen" <grinder213@NOSPAMhotmail.com>,
dared to write this anyway:

>Ok....tak for rådet!

Jeg købte nr. 643 til 647 (hvilket kunne tyde på fortløbende numre) kl
12.45 i dag.

Fra : S. Sørensen

Dato : 11-08-03 18:50

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> wrote in message
> Bemærk at salget af billetter til Iron Maidens koncert i Valby Hallen d.
> [...]

ARGH!
De kunne sgudda godt lige have ventet til jeg havde fået min første løn..
møghunde..

Steinbjørn