Peter Frampton - Show me the way
Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 11-08-03 11:12

Nogen der kan anbefale et Peter Frampton greatest hits album, hvor Show me
the way er på men IKKE i live udgave?
Jeg vil gerne have fat i den gamle studie version!

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd (opdateret 05.08.03)

Fra : Henrik Veber Madsen

Dato : 11-08-03 21:06

Michael Lund Sørensen skrev:

> Nogen der kan anbefale et Peter Frampton greatest hits album, hvor Show me
> the way er på men IKKE i live udgave?
> Jeg vil gerne have fat i den gamle studie version!

Greatest Hits? Den er på 'Frampton' fra `75, sammen med "Baby, I Love
Your Way" og "(I'll Give You) Money".

hvm
--
"To be or not to be"
      --- Hamlet

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 12-08-03 11:50

Henrik Veber Madsen skrev :

> Greatest Hits? Den er på 'Frampton' fra `75, sammen med "Baby, I Love
> Your Way" og "(I'll Give You) Money".
>
> hvm

Ja selvfølgelig. Gik gik bare ud fra at det var nemmere at finde en GH, men
de er såvidt jeg kan høre alle med live udgaver.
Tak for svaret.

Fra : Ole Thomsen

Dato : 12-08-03 19:04

Michael Lund Sørensen wrote:

> Ja selvfølgelig. Gik gik bare ud fra at det var nemmere at finde en
> GH, men de er såvidt jeg kan høre alle med live udgaver.

Det er simpelthen fordi liveudgaverne er Greatest Hits

Frampton Comes Alive! er den ultimative Frampton-skive.

Ole Thomsen