David Bowie - Live at 50?
Fra : Ukendt

Dato : 09-08-03 20:52

Hej!

Jeg har hørt om en udgivelse eller nogle numre med David Bowie fra hvad
der vist er en koncert - Live at 50 hedder udgivelsen vist, men har ikke
kunnet finde den nogetsteds. Kan nogen hjælpe?

mvh
Peter

Fra : Thomas Hillebrandt

Dato : 10-08-03 11:45

"Peter Christensen" <peterc(at)post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> der vist er en koncert - Live at 50 hedder udgivelsen vist, men har ikke
> kunnet finde den nogetsteds. Kan nogen hjælpe?

Hum...Eneste jeg ved om den koncert er at den blev sendt på NRK for et år
eller to siden...

/Thomas

Fra : Sunnyboy

Dato : 13-08-03 16:28

David Bowie & Friends: A very special birthday celebration, Bowie's 50th
birthday party, Madison Square Garden, NYC, January 9 1997 (1h30)
With Lou Reed, Robert Smith, Frank Black, Billy Corgan, Foo Fighters & Sonic
Youth
Little wonder (bowie), scary monsters & super creeps (bowie & frank black),
fashion (bowie & frank black), telling lies (bowie), hallo spaceboy (bowie &
foo fighters), seven years in tibet (bowie & foo fighters), the last thing
you should do (bowie & robert smith), quicksand (bowie & robert smith),
battle for britain (bowie), i'm afraid of americans (bowie & sonic youth),
looking for satellites (bowie), queen bitch (bowie & lou reed), white
light/white heat (bowie & lou reed), moonage daydream (bowie), all the young
dudes (bowie & billy corgan), the jean genie (bowie & billy corgan), space
oddity (bowie), repetition (bowie)