Jeg kan ikke klare Jennifer Lopez
Fra : Andrew

Dato : 05-08-03 21:15

Hej

Det er tid til lidt (MEGET) galde!

Jeg kan altså ikke SNUPPE Jennifer Lopez!!! Hun er den værste kælling af
ALLE kendisser!

Hun bruger SÅ meget tid på at fortælle om sin fattige barndom hvor hun
levede under trange kår og knapt havde til dagen og vejen; hun fortæller om
hvordan hun kom fra INGENTING og blev kendt. Men hun FORLANGER et rum FYLDT
med hvide tulipaner, med KUN hvide lagener og hvide vægge, hun forLANGER en
helt speciel type vand fra himilaya eller et eller andet, og hun forlanger
ALT muligt udover ALLE grænser og 100 x værere end legendariske rockbands
'demands' til deres koncerter. Derudover forlanger hun kæmpemæssige summer
af penge for at dukke op til kendte menneskers fester og til forskellige
events. Hun forlangte 5 mio for at dukke op til Monacos Formel 1 grand prix,
arrangøren havde først givet hende et tilbud på 500.000, men hun ville have
5 mio, og hendes egen suite, med samme SINDSSYGE krav.

Hun får SKUDT silikone ind i sine patter og ind i sine læber, og ligner en
dukke og så skal man høre hende vræle og hyle over sin barndom hvor hun var
fattig, og man skal have medlidenhed med hende. FANME NEJ!!!

GUDHJÆLPEMIG om hun så ikke også begynder at vræle op, som en anden Robbie
Williams-wannabe, om hvor "svært og hårdt det er at være kendt", og "hvor
misforstået hun er". Jeg er pisse træt af kendte mennesker der, når de ikke
får nok opmærksomhed begynder at vræle op!

Men J-LO er hermed på min hade-liste over
ULTRA-kællinger-som-jeg-ikke-kan-klare-og-som-jeg-er-sikker-på-brænder-op-i-
helvede-hvis-det-stod-til-mig!
Der er hun sammen med folk som Pia Kjærsgaard, Mogens Glistrup (hvis han var
en kvinde (hmm, hvem ved...)), Courtney Love, Monica Lewinsky, med flere...

aaah, det var det; jeg er ked af at i blev vidne til denne massakre med ord,
men det skulle ud!

Mvh Anders

Fra : Brian

Dato : 05-08-03 21:21

Hejsa

Andrew wrote:
> Men J-LO er hermed på min hade-liste over

ULTRA-kællinger-som-jeg-ikke-kan-klare-og-som-jeg-er-sikker-på-brænder-op-i-
> helvede-hvis-det-stod-til-mig!

Alligevel skulle hun ikke løbe meget omkring min seng, før hun blev nakket

/Brian

Fra : Lars Stokholm

Dato : 05-08-03 23:25

In dk.kultur.musik, Brian wrote:

>Alligevel skulle hun ikke løbe meget omkring min seng, før hun blev
>nakket

Vil du skyde hende? :)

--
Lars Stokholm

Tell me what you're letting in, say what we're gonna let in.
We let the weirdness in. - Kate Bush (Leave It Open)

Fra : Michael Castensen

Dato : 05-08-03 23:36

"Lars Stokholm" <monospam@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Vil du skyde hende? :)

ROFLMAO.

Nu kan jeg gå i seng med et smil på læben. Tak Lars!

---

Fra : Brian

Dato : 06-08-03 15:17

Hejsa

Lars Stokholm wrote:

> Vil du skyde hende? :)

Fame så... kan ikke have sådan en larm når jeg skal sove ;)

Hvis du ikke mener det kan passe, så brug selv fantasien og forestil dig
hvordan man skulle lære hende at holde mund

/Brian

Fra : Kong Kent

Dato : 06-08-03 15:41

> Fame så... kan ikke have sådan en larm når jeg skal sove ;)
>
> Hvis du ikke mener det kan passe, så brug selv fantasien og forestil dig
> hvordan man skulle lære hende at holde mund

Jeg ville proppe noget i kæften på hende.

Kent Kirkegaard Jensen
www.f1journal.com

Fra : Lars Stokholm

Dato : 06-08-03 17:04

Ja! <http://www.candydirect.com/images/web/740406-AA_prod.jpg>.

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 06-08-03 17:09

Lars Stokholm wrote:

> Ja! <http://www.candydirect.com/images/web/740406-AA_prod.jpg>.

LOOOOL...

--
Venlig Hilsen
Henrik Sørensen.

Fra : Dennis Sørensen

Dato : 05-08-03 21:25

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> wrote

> Det er tid til lidt (MEGET) galde!
>
> Jeg kan altså ikke SNUPPE Jennifer Lopez!!! Hun er den værste kælling af
> ALLE kendisser!

Tjah, du kunne jo også bare vælge, at være ligeglad med al den sladder og
ligegyldige historier (rigtige eller ej)der florerer omkring de kendte ?
Skal selvfølgelig ikke fortælle dig, hvad du skal og ikke skal.
Har bare aldrig forstået, at folk går op i de her ting. Og da slet ikke nok
til at hidse sig op over det :)

- Dennis

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 05-08-03 21:30

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ALT muligt udover ALLE grænser og 100 x værere end legendariske rockbands

Og du kender helt vildt meget til de mange "demands" der findes hos
forskllige bands.

> [...]
have
> 5 mio, og hendes egen suite, med samme SINDSSYGE krav.

Måske ikke nær så sindsyge i hendes verden.

> [...]
var
> fattig, og man skal have medlidenhed med hende. FANME NEJ!!!

Sluk for lyden på dit tv makker.

> [...]
ikke
> får nok opmærksomhed begynder at vræle op!

Det er hårdt at være kendt.. og skal høre på de kendte, nu har du været
dagens mand i denne NG og vi har lyttet til din vrælen.

> aaah, det var det; jeg er ked af at i blev vidne til denne massakre med
ord,
> men det skulle ud!

Vi har brede skuldre i denne NG...*S*
--
Med venlig hilsen Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk

Fra : Andrew

Dato : 05-08-03 22:08

> en
>
> Og du kender helt vildt meget til de mange "demands" der findes hos
> forskllige bands.

Det er da ikke en hemmelighed hvilke demands de har...

> prix,
> have
>
> Måske ikke nær så sindsyge i hendes verden.

Det er netop det jeg kritiserer ved hende! Populariteten er steget hende til
hovedet!

> var
>
> Sluk for lyden på dit tv makker.

Hvorfor det?

Robbie
> ikke
>
> Det er hårdt at være kendt.. og skal høre på de kendte, nu har du været
> dagens mand i denne NG og vi har lyttet til din vrælen.

Ja, i lige måde

> ord,
>

> Vi har brede skuldre i denne NG...*S*

Åbenbart ikke alle... ;-()

> --
> Med venlig hilsen Fotograf Thomas Lorentsen

Med venlig hilsen Anders

Fra : Kong Kent

Dato : 05-08-03 22:12

> Og du kender helt vildt meget til de mange "demands" der findes hos
> forskllige bands.

Jeg gør i hvert fald, og det er ikke helt utænkeligt, at "Andrew" gør lige
så. Det kaldes det fagre internet, "Tholo", og du kan ved lidt søgning finde
mange svar på eventuelle spørgsmål! Nu skal jeg spare dig for lidt søgning,
og fortælle dig, at de lister med krav kaldes "riders", og her er et site du
kan boltre dig med:

http://www.thesmokinggun.com/backstagetour/index.html

Og derinde kan man så udlede, at "J-Lo" velsagtens har den mest
intetsigende musiksmag overhovedet. Hun nævner en 20 - 30 kunstnere/bands,
som hun gerne vil have noget musik liggende af, som hun kan høre. De nævnte
på listen er så kedelige, at jeg ville kaste op i lårtykke stråler, hvis jeg
skulle høre på det ligegyldige pis.

> Vi har brede skuldre i denne NG...*S*

Meget endda!

Kent Kirkegaard Jensen
www.f1journal.com

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 05-08-03 23:40

"Kong Kent" <kongkentREMOVE@REMOVEanarki.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
søgning,
> og fortælle dig, at de lister med krav kaldes "riders", og her er et site

Meget fint, med sådan et link...*S* ikke ret mange af de riders du ser her,
der er uptodate.

> [...]
nævnte
> på listen er så kedelige, at jeg ville kaste op i lårtykke stråler, hvis

Bare alene dit sporg siger mere om dig end end om hendes valg af pop, RnB og
latino musik.*S*

Fra : Lars Bernau

Dato : 06-08-03 09:17

In article <bgp6jg$s71$1@news.cybercity.dk>,
kongkentREMOVE@REMOVEanarki.dk says...
> [...]
> og fortælle dig, at de lister med krav kaldes "riders", og her er et site du

Og alt hvad der findes på internetettet er den endegyldige sandhed ??

--
/Lars
http://www.bernau.dk

Fra : Andrew

Dato : 06-08-03 20:00

> Og alt hvad der findes på internetettet er den endegyldige sandhed ??

Selvfølgelig er det det!

/And

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 06-08-03 22:12

> Selvfølgelig er det det!

Tror at jeg vil lave en hjemmeside, og forsøge at sælge folk noget jord i en
dåse, og fortælle på internettet at det kan kurrere alt hvad man måtte
fejle, det virker som jeg kan finde folk der vil tro på det...*S*

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 06-08-03 22:45

Tholo - www.tholofoto.dk wrote:
> [...]
> jord i en dåse, og fortælle på internettet at det kan kurrere alt
> hvad man måtte fejle, det virker som jeg kan finde folk der vil tro

Start hellere med at lære folk at bruge en søgemaskine først!

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Robert Eriksen

Dato : 06-08-03 17:15

Kong Kent wrote:

> [...]
> på listen er så kedelige, at jeg ville kaste op i lårtykke stråler, hvis jeg

Hende der Mary J Blidge... hvem er det?

Fra : Kim Petersen

Dato : 06-08-03 21:17

> http://www.thesmokinggun.com/backstagetour/index.html

Tatyana Ali? Hende fra Fresh Prince showet? You must be kidding!! Hvad har
hun andet lavet end det lille nummer der var med i et enkelt afsnit af
serien?

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 05-08-03 22:28

Andrew wrote:
> Hej

Snip

> Hun får SKUDT silikone ind i sine patter og ind i sine læber, og
> ligner en dukke...

....men det ALLERVÆRSTE ved hende er, at hun har fået opereret sin røv
mindre.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Johannes Clausen [64~

Dato : 06-08-03 00:24

On Tue, 5 Aug 2003 23:27:38 +0200, "Sune Mika Salminen"
<efternavn@doktor.dk> wrote:

>...men det ALLERVÆRSTE ved hende er, at hun har fået opereret sin røv
>mindre.

Hahaha. Lige mine ord. Hvorfor vil hun dog ødelægge/formindske den
eneste kvalitet, som hun besidder?

Mvh
Johannes Clausen

Fra : Carlsen

Dato : 05-08-03 23:18

Angående alle deres demands, jamen hvorfor ikke. hvis du er helt vild med
hvide tulipaner og hvidt sengetøj samt hvide væge og du har penge til det,
jamen så for min skyld gerne, det er sku da idet mindste noget man kan
forstå, istedet for et ellerandet boyband som altid ville have en stor skål
med M&M`s men alle de brune skulle være sorteret fra, det er sku da for
latterligt.

Men du kan jo bare lade vær med at hidse dig op over noget som nok ikke
engang er sandt hvad du læser.

pierre

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 06-08-03 15:34

Carlsen <pierre-roland@stofanet.dk> skrev:

> noget man kan forstå, istedet for et ellerandet boyband som altid
> ville have en stor skål med M&M`s men alle de brune skulle være
> sorteret fra, det er sku da for latterligt.

Det "boyband" Van Halen.

Fra : Kim Petersen

Dato : 06-08-03 21:18

> Angående alle deres demands, jamen hvorfor ikke. hvis du er helt vild med
> hvide tulipaner og hvidt sengetøj samt hvide væge og du har penge til det,
> jamen så for min skyld gerne

Jeg har det imod det at hvis hun stiller op til velgørenhed, så pådutter man
altså ikke arrangøren at skulle afholde udgifter til ens mærkelige ønsker -
det betyder jo mindre penge til velgørenheden.

Fra : Thomas Hillebrandt

Dato : 05-08-03 23:19

> Hej
>
> Det er tid til lidt (MEGET) galde!
>
> [SNIP]

Ja, personligt har jeg nu heller ikke meget til overs for hende, men den
klub er hun ikke alene i.
Dog tror jeg nok at man skal tage de mange outrerede 'demands' med et gran
salt. Man har hørt om at "Se & Hør" og "Her & Nu" og hvad de ellers hedder
har taget fejl af og til...Ikke dermed sagt at hun ikke HAR demands, for det
har hun sikkert. Det der chokerer mig mest er sådan set at folk er VILLIGE
til at give hende 5 millioner, og udsmykke et luxus-værelse med hvide vægge,
tæpper og tulipaner for at få hendes baller til at vibrere på en scene...!

/Thomas

Fra : Lasse Bjørn Jensen

Dato : 05-08-03 23:58

At Wed, 6 Aug 2003 00:19:25 +0200, Thomas Hillebrandt mumbled something like:

> [...]
> tæpper og tulipaner for at få hendes baller til at vibrere på en scene...!

Det hedder 'udsigt til profit'.
Arrangører vil gøre meget for dette, hvilket sikkert er grunden til, at der
stadig eksisterer (og bliver honoreret) helt sindsyge riders.

--
Lasse Bjørn Jensen
"Hell, I don't know anything 'bout music. In my line of business you

Fra : Anders Thorsen Holm

Dato : 06-08-03 15:27

Andrew wrote:

> Jeg kan altså ikke SNUPPE Jennifer Lopez!!! Hun er den værste
> kælling af ALLE kendisser!

Må jeg i så fald anbefale, at du ser South Park episode 705

--
Anders Thorsen Holm | http://www.daimi.au.dk/~zoolook/

Overvejer du at købe en DVD-afspiller? Så hold dig fra Fredgaard!
Læs hvorfor: http://www.daimi.au.dk/~zoolook/?page=fredgaard

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 06-08-03 15:43

Andrew <andvalen@post.tele.dk> skrev:

> Hej
>
> Det er tid til lidt (MEGET) galde!
>
> Jeg kan altså ikke SNUPPE Jennifer Lopez!!! Hun er den værste kælling
> af ALLE kendisser!

Jeg kan følge dig. Hendes musik er til at falde i søvn af og hun ingen
sangstemme. Jeg er en gentleman, så jeg undlader at sige noget om hendes
evner som skuespiller.

> Hun bruger SÅ meget tid på at fortælle om sin fattige barndom hvor hun
> levede under trange kår og knapt havde til dagen og vejen; hun
> fortæller om hvordan hun kom fra INGENTING og blev kendt.

Hun kommer fra et velfungerende hjem i den højere middelklasse. Hun var
måske på røven, da hun boede i New York og gik til dans, men det er s'gu
ikke værre, end når andre er på SU.

> [...]
> arrangøren havde først givet hende et tilbud på 500.000, men hun
> ville have 5 mio, og hendes egen suite, med samme SINDSSYGE krav.

Jeg forstår ikke at nogen gider betale. Forstår ikke der kan være penge i at
hun ser Formel1. Men den sport mangler jo ikke just penge.

> [...]
> ligner en dukke og så skal man høre hende vræle og hyle over sin
> barndom hvor hun var fattig, og man skal have medlidenhed med hende.

Hun har ikke fået noget i patterne (endnu). Læberne har hun fået gjort noget
ved.

> [...]
> kendt", og "hvor misforstået hun er". Jeg er pisse træt af kendte
> mennesker der, når de ikke får nok opmærksomhed begynder at vræle op!

Hun har Ben Affleck, det må være straf nok.

> [...]
> Lewinsky, med flere...
>
> aaah, det var det; jeg er ked af at i blev vidne til denne massakre

Som sagt forstår jeg det udmærket. Jeg mener virkelig hun er fuldstændig
talentløs. Bortset fra til at danse, men det gør Beyonce s'gu lige så godt.

Mark

Fra : ML-78

Dato : 07-08-03 22:10

> [...]
> arrangøren havde først givet hende et tilbud på 500.000, men hun ville have
> 5 mio, og hendes egen suite, med samme SINDSSYGE krav.

Det var en fantastisk masse insider-viden vi får serveret her. Er du hendes
private garderobe-pige eller noget i den retning?

ML-78

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 07-08-03 22:56

"ML-78" <dsl79866@NOSPAMvip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Det var en fantastisk masse insider-viden vi får serveret her. Er du
hendes
> private garderobe-pige eller noget i den retning?

Du ved alt hvad man læser i kig ing og se og hør osv er jo sandt, så man
samle sig en stor omgang indsider videre meget nemt.*S*

Fra : Andrew

Dato : 07-08-03 23:25

> hendes
>
> Du ved alt hvad man læser i kig ing og se og hør osv er jo sandt, så man
> samle sig en stor omgang indsider videre meget nemt.*S*

Og du fatter stadig ikke at det ikke er insiderviden, men kolde facts !?

/Anders

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 07-08-03 23:52

> Og du fatter stadig ikke at det ikke er insiderviden, men kolde facts !?

Du går så meget op i det her, at du ikke kan opdage når vi andre griner *S*

Fra : Lars Bernau

Dato : 08-08-03 00:11

In article <bgujm3$2tg$1@sunsite.dk>, andvalen@post.tele.dk says...

> Og du fatter stadig ikke at det ikke er insiderviden, men kolde facts !?

....Kolde facts, fundet på internettet. som altid har ret ikke ??
LOL

--
/Lars
http://www.bernau.dk

Fra : Lars Stokholm

Dato : 08-08-03 07:44

In dk.kultur.musik, Lars Bernau wrote:

>...Kolde facts, fundet på internettet. som altid har ret ikke ??

Årh hold nu op. Det kan godt være at ikke alle rygterne er facts, men
bare et af dem er sgu da nok til at hade hende. ;)

Fra : Lars Bernau

Dato : 08-08-03 08:35

In article <1hh6jv806ubduk4m90eknl4o064dol1ooc@4ax.com>,
monospam@mail.dk says...

> Årh hold nu op. Det kan godt være at ikke alle rygterne er facts, men
> bare et af dem er sgu da nok til at hade hende. ;)

Klart! En kunstner kræver 6 liter Evian vand i hendes omklædningsrum,
lad os alle hade hende
--
/Lars
http://www.bernau.dk

Fra : Lars Stokholm

Dato : 08-08-03 12:45

In dk.kultur.musik, Lars Bernau wrote:

>Klart! En kunstner kræver 6 liter Evian vand i hendes omklædningsrum,
>lad os alle hade hende

Ja, for med det hører vel et køleskab...? ;) Der er ingen der drikker
6 liter vand, på de par timer det er om at blive varmt - og du kan
ikke bilde mig ind at hun drikker det varmt. :)

Fra : Per Moreau

Dato : 08-08-03 16:35

"Lars Bernau" <bernau@invalid.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> monospam@mail.dk says...

> Klart! En kunstner kræver 6 liter Evian vand i hendes omklædningsrum,

6L vand ? Så er der skutte noget at sige til at hun er så fyldt med pis
Det er ikke kun os alm. menige forbrugere der hadder hende.
Jeg læste en anmeldelse af hendes musik i enten Tjeck eller Chili
i starten af året (læser begge på SDU)
Da han så endelig kom til anmeldelsen ang. hvad han haddede skrev
han: Alt hvad hun har lavet i 2002
Men som han selv nævnte at han SKAL give hende karakterer, fik hun
en halv stjerne, for hvis det stod til ham fik hun intet.

Mvh
Per M.