The Offspring
Fra : jannebh@msn.com

Dato : 04-08-03 18:46

Er der nogen her, der ved noget om hvornår det nye offspring album kommer på gaden....
Har ventet tålmodigt, til i dag, da jeg havde set på Guf's hjemmeside, at det kom i dag d 4/8,
men da jeg kom op i forretningen, var de på lige så bar bund som jeg.
Håber der er nogen der kan hjælpe...! På forhånd tak...!
Mvh. Janne.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 05-08-03 06:14

<jannebh@msn.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3f2e9bba$0$5157$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
> men da jeg kom op i forretningen, var de på lige så bar bund som jeg.
> Håber der er nogen der kan hjælpe...! På forhånd tak...!
_____________

Hej Janne

Jeg kender det godt. Jeg har selv spurgt og spurgt og spurgt en forretning
hvornår den nye Bjørn og Okay cd kommer. De var også på bar bund. Det er som
om pladebutikker faktisk ikke ved ret meget om musik.

Men det var nu ikke lige det. Jeg kan ikke hjælpe dig ang. Offspring, men
jeg vil gerne spørge om du måske kan hjælpe mig med et svar. Ved du hvad det
mega-store hit denne udmærkede gruppe havde for et par år siden hed. Det var
så`n lidt Status Quo-agtigt. Jeg troede faktisk at det var denne gruppe da
jeg hørte den første gang.

Hilsen Åge

Fra : -V-

Dato : 05-08-03 09:48

Åge Halldorsson wrote:
> [...]
> siden hed. Det var så`n lidt Status Quo-agtigt. Jeg troede faktisk at
> det var denne gruppe da jeg hørte den første gang.

Enten tænker du på Pretty Fly (For A White Guy) eller Come Out And Play.
Sandsynligheden taler for det første.
Var der en pige, som var totalt spændt op til lir, som blev ved med at
gentage "Give It To Me Baby"?
Så var det definitivt den første.

-V-

Fra : Morten Guldager

Dato : 05-08-03 14:32

Tue, 05 Aug 2003 at 05:13 GMT Åge Halldorsson wrote

> [...]
> mega-store hit denne udmærkede gruppe havde for et par år siden hed. Det var

Hmm, er det bare mig der synes der _ganske_ langt mellem Status Quo og
The Offspring? Jeg har svært ved at forestille mig at jeg ville kunne
forveksle de 2 grupper i ædru tilstand.
Ok, på Offspring-siden kender jeg kun Americana.

/Morten

Fra : Per Tolbøll

Dato : 07-08-03 20:56

> [...]
var
> så`n lidt Status Quo-agtigt. Jeg troede faktisk at det var denne gruppe da

Why don't you get a job ?

(Som for mig lyder mere som et rip af Lennon/McCartney)

/Per

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 07-08-03 21:20

Per Tolbøll <per.tolboll@kolibrinet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:bgub2o$dua$1@sunsite.dk...

> Why don't you get a job ?
________

Yeps. Jeg tror præsis det var sådan den hed. Pænt mange tak.

Hilsen Åge