Dylan i Forum 16. okt.
Fra : Henrik S. Pedersen

Dato : 04-08-03 11:19

Hej,

er der nogen der ved, hvor og hvornår billetsalg til Bob Dylan
starter? Jeg vil gerne være tidligt ude.

Mvh.
Henrik

Fra : jonathan s

Dato : 04-08-03 13:04

> Hej,
>
> er der nogen der ved, hvor og hvornår billetsalg til Bob Dylan
> starter? Jeg vil gerne være tidligt ude.
>
> Mvh.
> Henrik

Hej, jeg har hørt at oslo billeterne blir sat til salg d 11, så jeg regner
med der omkring.
mvh
Jonathan

---

Fra : jonathan s

Dato : 05-08-03 22:50

"jonathan s" <dsl41894@vip.cybercity.dk> wrote in message

> Hej, jeg har hørt at oslo billeterne blir sat til salg d 11, så jeg regner
> med der omkring.
> mvh
> Jonathan
Nu er det bekræftet at de er til salg d 12 aug.
http://www.forumcopenhagen.dk/Arrangementskalender+/Kalender/ca40/eventid/16
768

---