Skærme
Fijala 3554
Udskiftning af skærm
Fra : Torben Leander

Dato : 04-04-01 20:42

Hej igen !

Så er det sket. mine mange overvejelser er slut. Min udskiftning af skærm
blev til en Samsung 570S TFT.

Jeg lånte sådan en af min kammerat, og så var jeg solgt.

Det rigtige fede ved den er, at den ikke fylder noget som helst, og alting
står bare som var det skåret ud af en klippe. Lækker skærm.

Det de skriver i reklamerne, at TFT skærmene er samme størrelse som en
almindelig 17 tommer. Det passer ikke. Denne 15,1 tommer er fire cm. mindre
end min 17 tommer Sony 200SX. Så pjat med dem.

Jeg skal ind og hente min egen fredag eftermiddag.
Jeg har fået lov til at udvælge den skærm jeg vil have. Så er jeg sikker på
at få en uden pixelfejl.

Hilsen
Torben Leander Andersen.