Fanget i stillehavskrigen
Fra : [mudja.dk] Morten La~

Dato : 11-08-03 17:33

Hvad er den orginale titel på denne miniserie?

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 11-08-03 19:23

"[mudja.dk] Morten Laustsen" <morten@mudja.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad er den orginale titel på denne miniserie?

"Cowra Breakout" fra 1984
http://us.imdb.com/Title?0135848

Genial serie, genial historie - og så var min helt jo altså ikke Stan, men
Junji Hayashi

Mvh Tina (der satte himmel og jord i bevægelse dengang i 80'erne for at
støve serien op).

Fra : mudj@

Dato : 11-08-03 20:00

Tak for det

Det er en skam at de ikke er udkommet på DVD. Man må kunne finde en TV
optagelse et sted. Jeg var 8 år, da den var i TV, men jeg kan stadig huske
den

"Tina Susanne Johansson" <tina_johansson@NOSPAMyahoo.com> skrev i en
meddelelse news:3f37def7$0$5191$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

Fra : zcully

Dato : 11-08-03 21:59

"mudj@" <morten@mudja.dk> wrote in message
> [...]
>
> Det er en skam at de ikke er udkommet på DVD. Man må kunne finde en TV
> optagelse et sted. Jeg var 8 år, da den var i TV, men jeg kan stadig huske

Jeg skrev til TV2 for at få dem til at vise den igen, men fik at vide at det
ikke var muligt!!
Jeg syntes også det var en suveræn serie. Var dybt berørt af den.

/Zcully

Fra : ML-78

Dato : 11-08-03 23:08

> Jeg skrev til TV2 for at få dem til at vise den igen, men fik at vide at det
> ikke var muligt!!

Hvad var begrundelsen?

ML-78

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 11-08-03 22:02

"mudj@" <morten@mudja.dk> skrev i en meddelelse
> Tak for det
>
> Det er en skam at de ikke er udkommet på DVD. Man må kunne finde en TV
> optagelse et sted.

Det var det jeg var så heldig at gøre dengang for længe, længe siden. Jeg
efterlyste serien i Den Blå Avis og sørme om der ikke var en fyr der meldte
sig. Han havde været et par måneder i USA og havde fået brormand til at
optage hele serien til ham. Godt nok var den ene halvdel optaget med long
play funktionen, men jeg var nu bare lykkelig over at få den. Og jeg har
ikke turdet sætte båndene i videoen de sidste ti år af frygt for båndsalat.

Jeg var 8 år, da den var i TV, men jeg kan stadig huske
> den

Jeg har været 13 år og jeg husker den også meget tydeligt - især Junji - som
jeg vist allerede har gjort opmærksom på
Mon ikke snart den fortjener et gensyn på tv - når den nu ikke er udgivet
nogen steder?

Mvh Tina
--
Besøg Tina, Gizmo, Freya og Devi på:
www.gizzemissen.dk

Fra : mudj@

Dato : 12-08-03 15:34

Man burde starte en underskriftsindsamling og sende til enten DR eller TV2

"Tina Susanne Johansson" <tina_johansson@NOSPAMyahoo.com> skrev i en
meddelelse news:3f38043d$0$5157$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...