Linkin Park - wad heder sangen?
Fra : Casio

Dato : 04-04-01 19:42

I reklamen for den nye CD med Linkin Park, der skriger sangeren til sidst
noget med "...GO AWAY!..." ....... Hvilken sang stammer det fra?

--
Casio
ICQ 33379605

Fra : Gergen

Dato : 04-04-01 21:30

Casio <kena@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9afpvs$ief$1@news.inet.tele.dk...
> I reklamen for den nye CD med Linkin Park, der skriger sangeren til sidst
> noget med "...GO AWAY!..." ....... Hvilken sang stammer det fra?

Den hedder "One Step Closer"

--
Christian
-----

Fra : Martin Sjøstrand

Dato : 04-04-01 22:59

> Den hedder "One Step Closer"

Jeg mener ikke det er "One Step Closer" han synger (råber) go away, det er
vist en anden, men som også er på pladen. Nu har jed den ikke hjemme lige
nu, så jeg kan lytte efter. FED cd iøvrigt

Mvh Martin sjøstrand

Fra : Gergen

Dato : 05-04-01 16:47

Martin Sjøstrand <sjoestrand@post.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9ag4jf$ja$1@news.inet.tele.dk...
> [...]
> vist en anden, men som også er på pladen. Nu har jed den ikke hjemme lige
> nu, så jeg kan lytte efter. FED cd iøvrigt

Ja, jeg var også lidt for hurtigt til at konkludere, men det var fordi at
det vist er videoen til "OSC" de viser

Christian

Fra : Casio

Dato : 04-04-01 23:17

fandt den selv....... "A Place For My Head"