Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
PQI smartmedia - ok?
Fra : Søren Madsen

Dato : 04-04-01 19:36

SmartMedia 16MB SmartMedia / 16MB 199 kr.

Det er væsenligt billigere end de fleste andre, så vidt jeg kan se!
Hvori ligger forskellen ellers?

Søren
Olympus C990

Fra : Steffen Poulsen

Dato : 04-04-01 21:34

"Søren Madsen" <soerenmadsen@mail1.stofanet.dk> wrote in message news:2PJy6.962$76.127434@news101.telia.com...
> SmartMedia 16MB SmartMedia / 16MB 199 kr.
>
> Det er væsenligt billigere end de fleste andre, så vidt jeg kan se!
> Hvori ligger forskellen ellers?

Der er generel enighed om at mærkerne performer ret ens.

Den væsentligste forskel for Olympus brugere er, at panorama-funktionen i kameraet kun virker med originale olympus smartmedia kort.

// Steffen

Fra : Anders Frederiksen

Dato : 05-04-01 01:04

"Steffen Poulsen" <steffenpoulsen@[RemoveThis]usa.net> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Den væsentligste forskel for Olympus brugere er, at panorama-funktionen i
kameraet kun virker med originale olympus smartmedia kort.

Hustlere!

:-*)