/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
ADSL
#NavnPoint
BjarneD 1827
severino 1802
pallebhan.. 1510
srhansen 1200
Per.Frede.. 1168
e.c 970
Nordsted1 720
strarup 690
ostemanden 657
10  CLAN 640
Problemer med Mobilix ADSL Plus
Fra : Thomas


Dato : 04-04-01 19:25

Jeg fik et brev i dag (5 uger efter Mobilix har modtaget en
underskrevet kontrakt fra mig) om at de ikke kunne levere ADSL hos
mig, da den adresse jeg har oplyst på min bestilling ikke er identisk
med den adresse TDC har regisreret sammen med mit tlfnummer.

Jeg har tjekket og dobbelttjekket (både på mobilix bestilling, TDC
regningsopslag og tlf. regning) og mit nummer og adresse passer helt
ok sammen. Og TDC tlf. regningen lander da også her på min adresse
hver 3. måned, som den har gjort i 4 år. Og mit telefonnummer er
stadig det samme, som det har været de sidste 4 år...

Så hvad sker der?

Jeg har mest lyst til at ditche Mobilix og få Netexpress2 efter TDC
har sat prisen ned, men kan jeg ditche Mobilix?
De skriver endvidere i brevet at "når ovenstående er i orden skal du
igen foretage bestilling af ADSL Plus enten via www.blivklogere.dk
eller i din nærmeste Mobilix shop..."

Så de mener altså at jeg skal få bragt det i orden der allerede er i
orden... Hmm!
Umiddelbart virker det som om at jeg lige skal få "orden" i mine ting
og så kan jeg prøve at bestille igen og min nuværende bestilling
dermed er annulleret. Men der var jo noget med at kontrakten ikke
kunne opsiges i 6 mdr. Men på den anden side har Mobilix jo heller
ikke kunne levere... Det mener de jo så er "min" fejl, selvom det ikke
er det, da tlf og adresse er 100% korrekt.

Hvordan slipper jeg ud af klørerne på Mobilix?

--
Mvh.
Thomas

 
 
Bent skohorn (04-04-2001)
Kommentar
Fra : Bent skohorn


Dato : 04-04-01 18:31


> Hvordan slipper jeg ud af klørerne på Mobilix?
>
> --


Du er sluppet allerede. De kan ikke levere til dig siger de jo, så det hele
er aflyst.. de prøver bare at lokke dig til at gøre noget og så bestille hos
dem igen..



Bjarke Hansen (04-04-2001)
Kommentar
Fra : Bjarke Hansen


Dato : 04-04-01 19:33


"Thomas" <phlux@iname.com> wrote in message
news:PmTLOhJVkZAiVQ5LmNCLuQ734QLw@4ax.com...

> Hvordan slipper jeg ud af klørerne på Mobilix?

Når de siger, du skal bestille igen....

Så er din ordre vel anulleret...



Thomas A (06-04-2001)
Kommentar
Fra : Thomas A


Dato : 06-04-01 02:05

Det lader ikke til at de har vildt meget styr på sagerne; Jeg bestilte
ADSL+ hos en af deres konsulenter, og havde mit kontonr. hos TeleDanmark
med for at det skulle gå hurtigere. (Mobilix's eget forslag gennem
kundeservice, der forøvrigt er MEGET langsom).

To dage efter fik jeg et afskedsbrev fra Teledanmark.

Dagen efter dette fik jeg et velkomstbrev fra Mobilix Fastnet.

Dagen efter igen fik jeg et afslag fra Mobilix ADSL, da jeg ikke var kunde
hos TeleDanmark, som de skrev. "Få flyttet din telefon tilbage til
TeleDanmark, og udfyld så en ny ansøgning om ADSL+ hos Mobilix".
Hvor tåbelige er de lige i Mobilix!? :) Jeg er ikke kunde hos TeleDanmark
fordi jeg er kunde hos DEM! De har selv lige flyttet mig derover.. men de
er nok ikke vant til at tingene går så hurtigt. Manden i deres kundeservice
sagde det var fordi de checkede om det angivne kontonummer eksisterede hos
Teledanmark når de oprettede ADSL+. Og det havde det ikke gjort i mit
tilfælde. Den ene hånd ved ikke hvad den anden gør.

Jeg mener faktisk deres brocurer grænser til bondefangeri; "Og nu tror du
måske du skal vente længe" Ja!? Det skal du! :) Og de har fint fraskrevet
sig ethvert ansvar om overholdelse af de 30 dage i kontrakten.. Hmrf.

/Thomas (venter stadig)

phlux@iname.com (Thomas) wrote in <PmTLOhJVkZAiVQ5LmNCLuQ734QLw@4ax.com>:

>Jeg fik et brev i dag (5 uger efter Mobilix har modtaget en
>underskrevet kontrakt fra mig) om at de ikke kunne levere ADSL hos
>mig, da den adresse jeg har oplyst på min bestilling ikke er identisk
>med den adresse TDC har regisreret sammen med mit tlfnummer.
>
>Jeg har tjekket og dobbelttjekket (både på mobilix bestilling, TDC
>regningsopslag og tlf. regning) og mit nummer og adresse passer helt
>ok sammen. Og TDC tlf. regningen lander da også her på min adresse
>hver 3. måned, som den har gjort i 4 år. Og mit telefonnummer er
>stadig det samme, som det har været de sidste 4 år...
>
>Så hvad sker der?
>
>Jeg har mest lyst til at ditche Mobilix og få Netexpress2 efter TDC
>har sat prisen ned, men kan jeg ditche Mobilix?
>De skriver endvidere i brevet at "når ovenstående er i orden skal du
>igen foretage bestilling af ADSL Plus enten via www.blivklogere.dk
>eller i din nærmeste Mobilix shop..."
>
>Så de mener altså at jeg skal få bragt det i orden der allerede er i
>orden... Hmm!
>Umiddelbart virker det som om at jeg lige skal få "orden" i mine ting
>og så kan jeg prøve at bestille igen og min nuværende bestilling
>dermed er annulleret. Men der var jo noget med at kontrakten ikke
>kunne opsiges i 6 mdr. Men på den anden side har Mobilix jo heller
>ikke kunne levere... Det mener de jo så er "min" fejl, selvom det ikke
>er det, da tlf og adresse er 100% korrekt.
>
>Hvordan slipper jeg ud af klørerne på Mobilix?
>
>--
>Mvh.
>Thomas


The Borg (08-04-2001)
Kommentar
Fra : The Borg


Dato : 08-04-01 22:37

*LOOOOOOL*
/The Borg
"Thomas A" <target@daimi.au.dk> skrev i en meddelelse
news:cD8z6.24245$o4.1313028@news010.worldonline.dk...
> Det lader ikke til at de har vildt meget styr på sagerne; Jeg bestilte
> ADSL+ hos en af deres konsulenter, og havde mit kontonr. hos TeleDanmark
> med for at det skulle gå hurtigere. (Mobilix's eget forslag gennem
> kundeservice, der forøvrigt er MEGET langsom).
>
> To dage efter fik jeg et afskedsbrev fra Teledanmark.
>
> Dagen efter dette fik jeg et velkomstbrev fra Mobilix Fastnet.
>
> Dagen efter igen fik jeg et afslag fra Mobilix ADSL, da jeg ikke var kunde
> hos TeleDanmark, som de skrev. "Få flyttet din telefon tilbage til
> TeleDanmark, og udfyld så en ny ansøgning om ADSL+ hos Mobilix".
> Hvor tåbelige er de lige i Mobilix!? :) Jeg er ikke kunde hos TeleDanmark
> fordi jeg er kunde hos DEM! De har selv lige flyttet mig derover.. men de
> er nok ikke vant til at tingene går så hurtigt. Manden i deres
kundeservice
> sagde det var fordi de checkede om det angivne kontonummer eksisterede hos
> Teledanmark når de oprettede ADSL+. Og det havde det ikke gjort i mit
> tilfælde. Den ene hånd ved ikke hvad den anden gør.
>
> Jeg mener faktisk deres brocurer grænser til bondefangeri; "Og nu tror du
> måske du skal vente længe" Ja!? Det skal du! :) Og de har fint fraskrevet
> sig ethvert ansvar om overholdelse af de 30 dage i kontrakten.. Hmrf.
>
> /Thomas (venter stadig)
>
> phlux@iname.com (Thomas) wrote in <PmTLOhJVkZAiVQ5LmNCLuQ734QLw@4ax.com>:
>
> >Jeg fik et brev i dag (5 uger efter Mobilix har modtaget en
> >underskrevet kontrakt fra mig) om at de ikke kunne levere ADSL hos
> >mig, da den adresse jeg har oplyst på min bestilling ikke er identisk
> >med den adresse TDC har regisreret sammen med mit tlfnummer.
> >
> >Jeg har tjekket og dobbelttjekket (både på mobilix bestilling, TDC
> >regningsopslag og tlf. regning) og mit nummer og adresse passer helt
> >ok sammen. Og TDC tlf. regningen lander da også her på min adresse
> >hver 3. måned, som den har gjort i 4 år. Og mit telefonnummer er
> >stadig det samme, som det har været de sidste 4 år...
> >
> >Så hvad sker der?
> >
> >Jeg har mest lyst til at ditche Mobilix og få Netexpress2 efter TDC
> >har sat prisen ned, men kan jeg ditche Mobilix?
> >De skriver endvidere i brevet at "når ovenstående er i orden skal du
> >igen foretage bestilling af ADSL Plus enten via www.blivklogere.dk
> >eller i din nærmeste Mobilix shop..."
> >
> >Så de mener altså at jeg skal få bragt det i orden der allerede er i
> >orden... Hmm!
> >Umiddelbart virker det som om at jeg lige skal få "orden" i mine ting
> >og så kan jeg prøve at bestille igen og min nuværende bestilling
> >dermed er annulleret. Men der var jo noget med at kontrakten ikke
> >kunne opsiges i 6 mdr. Men på den anden side har Mobilix jo heller
> >ikke kunne levere... Det mener de jo så er "min" fejl, selvom det ikke
> >er det, da tlf og adresse er 100% korrekt.
> >
> >Hvordan slipper jeg ud af klørerne på Mobilix?
> >
> >--
> >Mvh.
> >Thomas
>



Simon Skals (08-04-2001)
Kommentar
Fra : Simon Skals


Dato : 08-04-01 23:53

It seems The Borg wrote:
>*LOOOOOOL*

Det er altid noget, du ikke citerede et hav af linjer bare for at
komme med en åndssvag, ligegyldig chat-bemærkning.

--
Simon Skals <spam@gid.dk>
"Never attribute to competence what can adequately be explained by luck."

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177501
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408527
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste