Spg til Nokia 3210
Fra : boble

Dato : 04-04-01 19:08

Hey (!)

Kan man købe et batteri med indbygget vibrator i til Nokia 3210'eren ? eller
en der sidder i bagcoveret ?

Og.. Hvis jeg installerer Netmonitor på telefonen, ryger garantien så ?

mvh boble

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 04-04-01 19:19

boble skrev:

>Kan man købe et batteri med indbygget vibrator i til Nokia 3210'eren?

Det mener jeg godt man kan få, ja...

>eller en der sidder i bagcoveret ?

.... men det er da noget smartere med 'rigtige' vibratorer. Nokia 3210
leveres i Asien med indbygget vibrator, og den europæiske model har
plads til man kan putte en i. Så skal man aktivere den osv., men det
er ikke det store problem.

>Og.. Hvis jeg installerer Netmonitor på telefonen, ryger garantien så ?

Det kunne jeg absolut ikke forestille mig... men hæng mig ikke op på
det.
--
venligst
/Lasse

Send gratis SMS med bekræftelse: http://sms.fergusons.dk/

Fra : boble

Dato : 04-04-01 19:25

Okay tak !

Det er bare det hvis jeg får diverse udbydere af installations-vibratore til
at sætte en i, ryger garantien...

mvh boble