Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
inbase DC3333 digital kamera 5 mill.pixels
Fra : Brian Ehlers Peterse~

Dato : 11-08-03 13:38

Hej
Jeg skal købe mit første digital kamera og har lige set en annonce for
dette kamera, inbase DC3333 digital kamera 5 mill.pixels, men har aldrig
set en anmeldelse på det.
Er der nogen der kan give en bedømmelse af kameraet. Jeg prioterere at der
er en hurtig udløser. Da jeg skal fotografere mine børn og dyr.

Jeg tænkte på at ofre ca 4000,- så det her er sgu meget billigt, men er
det det værd.
Det koster 2.449,00 DKK
Se mere på http://www.inbasedirect.dk/shop/

Hilsen
Brian

Fra : Jens Lundtofte

Dato : 11-08-03 17:55

De 5 mill.pixels er interpolered, den faktiske CCD er på 3,3 mill.pixels.
Og til en pris af kr. 2.449 ville jeg vælge f.eks. et Canon A70 set til
kr. 2.855 på www.edbpriser.dk

Mvh
Jens

Fra : Michael Jensen

Dato : 11-08-03 18:34

"Jens Lundtofte" <jens_lundtofte@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> De 5 mill.pixels er interpolered, den faktiske CCD er på 3,3 mill.pixels.

Hvad vil det sige?

Michael jensen

Fra : Jens Lundtofte

Dato : 11-08-03 20:41

"Michael Jensen" <michael@ogj.dk> skrev i en meddelelse

> "Jens Lundtofte" <jens_lundtofte@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hvad vil det sige?
>
> --
> Med venlig hilsen
>
> Michael jensen

Der er en beskrivelse her
http://194.192.198.192/ordbog_digitale_billeder.html

Mvh

Jens

Fra : roe

Dato : 29-08-03 09:09

"Jens Lundtofte" skrev d. 11-08-03 17:55 dette indlæg :
> [...]
>
> "Brian Ehlers Petersen" <bep@net.dialog.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg vil gerne advare i mod Inbase direct hvor dette kamera er til salg
jeg bestilte det den 6 aug og har ikke fået noget kammera i nu de havde
tilmed den frækhed ikke at give mig besked om at der ville gå længere
end forvendtet og de svarede ikke på min spørgsmål før jeg truede med
bål og brand hold jer fra dette firma de stinker. Jeg har stadig ikke
fået noget kammera og vi skriver den 29 aug og de skriver til mig at de
først får det hjem i starten af sep. men på deres online shop står der
at de har dem på lager tilmed skriver de at der kun er 14 dages
leverings tid

http://www.kandu.dk/