Gebyr og gode råd ?
Fra : Peter

Dato : 04-04-01 17:55

Jeg har oprindeligt haft en almindelig fastnettelefon hos TDC, skiftede til
ISDN, men har nu bestilt ADSL hos WOL.
Meldingen var at der ikke var rå kobber, så jeg har sendt en
overdragelseserklæring til WOL, og går nu og venter.

Jeg bør vel egentligt nu sende en anmodning til TDC om en (gratis)
konverting fra ISDN til alm. fastnet telefon, og dermed spare gebyr 400-500
kroner sparet ? Korrekt ?

Andre gode råd

På forhånd tak

PEter

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 04-04-01 19:37

"Peter" <Peter@seniorsiden.dk> wrote in message
> [...]
> Meldingen var at der ikke var rå kobber, så jeg har sendt en
> overdragelseserklæring til WOL, og går nu og venter.

Ok...

> Jeg bør vel egentligt nu sende en anmodning til TDC om en (gratis)
> konverting fra ISDN til alm. fastnet telefon, og dermed spare gebyr
400-500
> kroner sparet ? Korrekt ?

Næ hvorfor skulle du det?

Du er godt klar over, at når du overdrager din forbindelse til WOL.

Bliver din telefon lukket, og de bruger udelukkende det kobber-par som blev
brugt til ISDN´en...

Så du må leve uden telefon, hvis du overdrager den til Wol...

Så altså, der er ikke noget med at konvatere tilbage til noget, som der ikke
kan etableres.

Fra : Thomas Ehler

Dato : 04-04-01 23:15

Hej Peter

Peter, Peter, nu er du på den!!! Hvis du med en "overdragelses ærklæring"
mener at dit kobberpar flyttes fast til WOL, vil du efter flytningen ikke
have telefon men kun ADSL Internet !!!!!!

De eneste, ud over TDC, der tilbyder ADSL og telefoni på samme snor er
Mobilix.

MVH
THE

Fra : Lars

Dato : 05-04-01 12:41

On Thu, 5 Apr 2001 00:14:56 +0200, "Thomas Ehler"
<thomas@ehler.dk> wrote:

>Peter, Peter, nu er du på den!!! Hvis du med en "overdragelses ærklæring"
>mener at dit kobberpar flyttes fast til WOL, vil du efter flytningen ikke
>have telefon men kun ADSL Internet !!!!!!

Hvis du havde læst alt det du blindt citerede ville du *måske*
have opdaget at det også var det Bjarke skrev.

vh
--
Lars,
<URL:http://home3.inet.tele.dk/hgaarde/>

Fra : Peter

Dato : 05-04-01 21:18

Hej Lars, Thomas og gruppe
Netop gået 'på' for at læse eventuelle svar, men der er 'kun' Lars' svar,
jvf.. nedenstående ..... lidt desorienteret ?

Men jo, jeg er klar over at jeg kun vil have ADSL Internet, min
fastnettelefon er oprettet for at komme på nettet, resten klares via
mobiltelefonen.

Med venlig hilsen Peter