Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Ang. digitalkamera
Fra : René Nilles

Dato : 10-08-03 09:06

Hej.

Jeg har ca 1000 kr til et digital kamere, hvad burde jeg kunne få af brugte
kameraere til denne pris???

Svar i gruppen tak.

Fra : Børge Larsen

Dato : 10-08-03 10:24

Prøv istedet på dk.marked.privat.foto. Hvor køb og salg hører hjemme.

Fra : *gavtyven*

Dato : 10-08-03 10:39

Min mening :

For kun 1000kr syntes jeg at du skulle købe et godt alm kamera.. og vente
til du får skrabet lidt mere sammen,før du køber et Digitalt..

Penge og kvalitet hænger altså sammen.
Det er åndsvagt at man absolut ville have et digitalt kamera hvor man
fortryder og ærger sig over det senere ( dagen efter ) Pga det "dårlige"
kamera man lige har smidt 1000kr ud på.

Igen min mening :

For kun 1000kr mener jeg ikke at man kan finde et digitalt kamera der
opfylder kravene idag.
Min. 2 - 3,2 mill pix
Min. 2 - 3 * zoom
God objektiv
Lille og med god skærm bag på

Fra : Tom

Dato : 10-08-03 11:51

> For kun 1000kr mener jeg ikke at man kan finde et digitalt kamera der
> opfylder kravene idag.
> Min. 2 - 3,2 mill pix
> Min. 2 - 3 * zoom
> God objektiv
> Lille og med god skærm bag på

Næh måske ikke NYT men brugt kan man nu godt.

--
Tom
Olympus 1400L til salg 1000 Kr. Digital spejlreflekskamera 1.4 mpix. zoom,